Ilustrācija — FOLD

Līdz 17. maijam IT nozares uzņēmumi var pieteikties dalībai tirdzniecības misijā ASV, kas norisināsies 5.–14. jūnijā Silīcija ielejā. Pusi no ceļa un uzturēšanās izmaksām iespējams atgūt.

Atbalsts Fold 9. maijs, 2013

Tirdzniecības misijas mērķis ir iepazīstināt Silīcija ielejas apvidus investorus un svarīgus vietējos IT ekosistēmas spēlētājus ar Latvijas IT nozares inovatīvākajām idejām. Tirdzniecības misijas laikā tiks apmeklēti vairāki nozīmīgi IT uzņēmumi, zinātniskas iestādes, inkubatori, kā arī tiek organizētas B2B tikšanās, apmeklētas konferences un rīkotas tikšanās ar investoriem. Iespēja piedalīties braucienā tiek dota 7 jaunajiem ideju autoriem. Līdzīga misija tika organizēta šī gada sākumā, un tajā piedalījās pārstāvji no sešiem Latvijas uzņēmumiem — «Karšu izdevniecība Jāņa sēta», «Informatics»,  «TestDevLab», «Molips», «Intelligence Media Group» un «Booking Group».

Silīcija ieleja, kas atrodas ASV Kalifornijas štatā, ir mājvieta neskaitāmiem pasaules vadošajiem tehnoloģiju uzņēmumiem — «Apple», «Facebook», «Google» un citiem. Tā ir vadošā IT industrijas un riska investīciju darījumu sirds, kas sevī koncentrē aptuveni 41% no visām ASV veiktajām riska investīcijām, kuru apjoms gadā sasniedz pat 12 miljardus ASV dolāru. Silīcija ieleja kļuvusi leģendāra ar tikai šai vietai raksturīgo uzņēmējdarbības kultūru.

Līdz 50% no ceļa un uzturēšanās izmaksām ir iespējams atgūt, piesakot projektu LIAA administrētajā Eiropas Savienības fondu līdzfinansētajā programmā «Ārējo tirgu apgūšana — ārējais mārketings».

Pieteikšanās dalībai tirdzniecības misijā līdz 2013. gada 17. maijam, aizpildot elektronisko pieteikuma formu.