Publicitātes attēls

Jau nākamnedēļ, 23. februārī Latvijā ceturto gadu pēc kārtas notiks starptautiski atzītā konference «UX Riga», kas veltīta tīmekļa vietņu, internetveikalu, e–pakalpojumu un IT sistēmu lietojamībai un lietotāju pieredzes veidošanai. Tās apmeklētājiem būs iespēja vērot starptautisku nozares profesionāļu uzstāšanos un piedalīties darbnīcās.

Sižeti Fold 17. februāris, 2017

«UX Riga» kļuvusi par nozīmīgu Baltijas reģiona UX dizaineru, pētnieku un digitālo produktu veidotāju tikšanās vietu. Vairāk nekā puse apmeklētāju gaidāmi no Igaunijas, Lietuvas, Dānijas, Somijas, arī Polijas, Krievijas, Maltas, Beļģijas, Slovākijas un Čehijas. Tajā būs pārstāvēti ne vien tādi jaunuzņēmumi kā «TransferWise», «Pipedrive» un citi, bet arī lielie uzņēmumi, kas nodrošina ikdienas pakalpojumus bankām, IT izstrādātājiem un citiem.

Kā katru gadu, arī šogad konference piedāvā kvalitatīvu augstas klases lektoru piedalīšanos, kuri rūpīgi izvēlēti, lai konferences apmeklētājiem nodrošinātu «trīs dienas iedvesmas un jaunas zināšanas».

Organizatori norāda, ka īpaši gaidītas ir Endija Bada (Andy Budd, Lielbritānija) un Alana Klementa (Alan Klement, ASV), kā arī pašmāju eksperta Agņa Stibes uzstāšanās. Agnis Stibe ir sociālais inženieris, kurš šobrīd ir pētnieks pazīstamajā kompānijā «MIT Media Lab» Bostonā. Viņa pētījumu joma ir «Persuasive technologies» jeb psiholoģiskie un sociālie principi, kas jāņem vērā, lai caur produktu vai tehnoloģiju mainītu cilvēku uzvedību.

Savukārt Mišels Tofarns (Michel Tofahrn) šobrīd vada servisa dizaina komandu «Fjord», ar kuru ikdienā veido jaunus pakalpojumus un produktus no vīzijas un prototipa līdz to ieviešanai tirgū. Rīgā tiks runāts par «Fjord» jaunākajām tendencēm — patērētājiem un sabiedrību 2017. gadā, un kā UX dizaineri var tām sagatavoties. Divu stundu meistarklasē piedalīsies arī citi «Fjord» dizaina vadītāji.

Viens no gaidītākajiem visiem, Endijs Bads (Andy Budd) ir pieredzes bagāts UX dizaineris, stratēģis un «Clearleft» dibinātājs. «Clearleft» ir viena no labākajām UX aģentūrām Lielbritānijā un Eiropā, kuras darbinieki regulāri uzstājas dažādās starptautiska mēroga dizaina konferencēs. Savā runā «Dizains kā konkurences priekšrocība» Bads demonstrēs, kā var izmantot visas dizaina iespējas, pirms to izdara konkurenti.

Interesantu programmu piedāvā arī dienas darbnīcas ar Vitāliju Frīdmanu (Vitaly Friedman), kurš ir «Smashing Magazine» galvenais redaktors un iepazīstinās ar e–komercijas risinājumu veidošanu, Agnis Stibe vienas dienas garumā iepazīstinās ar pārliecinošu tehnoloģiju veidošanas principiem, bet  Alans Klements un Eriks M. Vaits (Alan Klement, Eric M.White) palīdzēs apgūt pasaulē atzīto «Jobs to be done» pieeju jaunu digitālo produktu veidošanā, balstoties uz gala lietotāju vajadzībām.

 

Detalizēta pasākuma programma pieejama «UX Riga 2017» mājaslapā, kur joprojām iespējams arī reģistrēties konferencei un atsevišķajām darbnīcām. Visas dienas garumā būs iespējams vērot konferences tiešraidi «LMT Straume» un db.lv. Konferences norises vieta — «Radisson Blu Hotel Latvija» Elizabetes ielā 55. Konferenci organizē biedrība «UX Riga» un «CUBE Systems» ar «Accenture», «Evolution Gaming», «C.T.Co», «Tieto» atbalstu.