SIA «Rīgas nami» pašreizējais logotips

Rīgas pilsētas kapitālsabiedrība «Rīgas nami» aicina piedalīties metu konkursā par uzņēmuma grafiskās identitātes, kā arī tās pārvaldījumā esošo pasākumu centru — Rīgas Kongresu nams, kinoteātris «Splendid Palace», Rīgas Mākslas telpa, lidosta «Spilve», Melngalvju nams — zīmola izstrādi.

Ziņas Fold 9. jūnijs, 2014

Metu konkursa mērķis ir  izveidot jaunu, mūsdienīgu, uzņēmuma vērtībām atbilstošu vizuālo risinājumu, kā arī radīt atraktīvu, uzņēmuma kopējā identitātē integrētu Pasākumu centru pārvaldes zīmolu, kas Rīgas iedzīvotājiem un viesiem asociētos ar atpūtas, kultūras un izklaides iespējām.

«Rīgas nami» ir profesionāls pašvaldības uzņēmums, kas darbojas pašvaldības nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomā un ir nozīmīgs vietējā un starptautiskā līmeņa pasākumu industrijas dalībnieks. Vairāki no uzņēmuma apsaimniekotajiem īpašumiem ir ar vēsturisku vērtību, atmiņām un leģendām apvīti Rīgas pilsētvides un arhitektūras pieminekļi: Rīgas Kongresu nams, kinoteātris «Splendid Palace», Melngalvju nams, Rātsnams, Latvijas Nacionālā opera, Spilves lidostas ēka, kā arī nams, kurā kādreiz atradušās «Rīgas modes».

Konkursam iesniegto piedāvājumu vērtēšanu veiks «Rīgas Namu» un Pasākumu centru pārvaldes pārstāvji: Vineta Verika, Andrejs Kondratjuks, Edgars Buncis, Māra Liepiņa un Ieva Sīpola. Konkursā tiks noskaidroti trīs uzvarētāji, ar kuriem tiks veiktas sarunas par turpmāku zīmola izstrādi, taču godalgas netiks piešķirtas. Piedāvājumiem vēlams iekļauties 10 000 eiro budžetā, un darbs pie zīmola un grafiskās identitātes uzvarētājam jāpaveic trīs mēnešos.

Metu, tam pievienotos materiālus un devīzes atšifrējumu līdz 27. jūnija plkst. 11.00 personīgi vai sūtot pa pastu jāiesniedz žūrijas komisijas sekretārei Diānai Baltiņai, SIA «Rīgas nami», Rīgā, Smilšu ielā 14, 2. stāvā darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00. Konkursa nolikums un pilna dokumentācija ir pieejama «Rīgas namu» mājaslapā.