Plikuma Padoms Nº114 — Laura Šilinska

Šonedēļ veiksmīgi noslēgusies modes dizaineres Lauras Šilinskas zīmola «senscommon» kampaņa pūļa finansējuma platformā «Kickstarter», savācot vairāk kā 40 000 eiro riteņbraucēju lietusmēteļa ražošanas uzsākšanai. Lūdzām Lauru dalīties ar kādu atziņu no viņas pavisam svaigās «Kickstarter» pieredzes.

Plikuma padomi Fold 7. oktobris, 2016

«Pasauli griež cilvēcīga saziņa un tā saucamie «networks». Rīkojot kampaņu, ir svarīgi komunicēt tā, lai ļaudīm gribētos tiešām ieguldīt idejā, nevis pašķirstīt glītas bildītes un nospiest «patīk». Mans jaunatklātais paradokss — ja prasīsi naudu, pretī dabūsi padomu, bet ja prasīsi padomu, izraisīsi vēlmi atbalstīt.»