Plikuma Padoms Nº129 — Kristaps Siliņš

17. februārī Liepājā norisināsies ikgadējā radošo industriju konference «Subject: Creativity», kurā uzstāsies 20 lektori no dažādām nozarēm. Viņu vidū būs arī reklāmas aģentūras «McCann Riga» un zīmolu stratēģijas aģentūras «White Label» vadošais partneris Kristaps Siliņš — apbalvotākais zīmolu stratēģis Baltijā, kurš strādājis ar teju 100 dažādiem zīmoliem Latvijā un citviet Eiropā.

Plikuma padomi Fold 10. februāris, 2017

«Jebkura zīmola svarīgākais stratēģiskais lēmums ir definēt auditorijas, kuras tas var atļauties neuzrunāt. Uzdrīkstēšanās atgrūst to auditorijas daļu, kas jūsu produktu nekad tāpat neiemīlēs un nepirks, ir iespēja tiešāk uzrunāt tos, kurus tas varētu interesēt.»