Publicitātes attēls

22.–24. februārī jau ceturto gadu Rīgā norisināsies konference «UX Riga», kas veltīta digitālo produktu dizainam. Tās ietvaros vienkopus pulcēsies starptautiski runātāji, autori un radošākie nozares cilvēki Baltijā, lai trīs dienas dalītos zināšanās par UX (User Experience), dizaina tendencēm un interneta lietotāju pieredzes veidošanu un lietojamību.

Sižeti Fold 6. februāris, 2017

Konference «UX Riga» šogad ir izaugusi par trīs dienu pasākumu, un ir starptautiski atzīta kā viena no konferencēm pasaulē, ko vērts apmeklēt web profesionāļiem. «UX Riga 2017» ietvaros notiks vienas dienas konference un vairākas dienas — arī darbnīcas padziļinātai tēmu izpratnei. Šī gada konferences fokusā būs dizaina un produktu izstrādes stratēģija un inovācijas.

Galvenie konferences pasākumi norisināsies 23. februārī, kad tās apmeklētājiem būs iespēja klausīties iedvesmojošos un izglītojošos stāstījumos no pasaules līmeņa lektoriem. «UX Riga 2017» tēmu vidū būs dizaina stratēģija, dizaina komandas kultūra, «Jobs to be done» (JTBD) modelis jaunu produktu izstrādei un efektīvai pozicionēšanai, e–komercijas triki, dizaina pamatprincipi, sociāli ietekmējošas, cilvēku uzvedību mainošas sistēmas un inovāciju tendences turpmākajiem gadiem.

Konferences dienā notiks arī divu stundu meistarklases, kurās būs iespēja praktizēt dizaina domāšanas metodi un pieredzēt, kā ar «Lego» un klientu iesaisti dizaina procesā var veidot labākus produktus. Dalībniekiem būs iespēja uzzināt par «User journey mapping» modeli, mobilo aplikāciju prototipēšanu, kā arī par dokumentācijas nozīmi digitālu produktu radīšanā Berlīnes dizaina kompānijas «Fjord» vadītajās meistarklasēs.

Savukārt pilnas dienas darbnīcās interesenti varēs padziļināti apgūt JTBD modeli jaunu produktu izstrādei un efektīvai pozicionēšanai, pārliecinošu tehnoloģiju (socially influencing systems) principus un responsīvu e–komercijas sistēmu veidošanu.

Konferencē gaidīti e–komercijas, pašapkalpošanās un e–kanālu vadītāji, uzņēmumu vadītāji, IT speciālisti un analītiķi, klientu attiecību vadītāji, mārketinga speciālisti, interneta vietņu satura autori, dizaineri, izstrādātāji, kā arī ikviens, kuru interesē veidot savu tīmekļa risinājumu orientētu uz lietotāju vajadzībām un caur to veicināt savu biznesu.

Konferenci «UX Riga 2017» organizē biedrība «UX Riga» un «CUBE Systems» sadarbībā ar «C.T.Co», «Accenture», «Tieto». Rīkotāju mērķis jau vairāku gadu garumā ir Latvijā veicināt plašāku izpratni par lietojamības pamatprincipiem, lai vairotu uz lietotāju ērtībām orientētu e–risinājumu veidošanu gan privātajā, gan publiskajā sektorā.

Detalizēta konferences programma atrodama «UX Riga 2017» mājaslapā. Konferences biļešu cena ir 199 eiro, savukārt pilnas dienas darbnīcas cena ir 250 eiro. Konferences norises vieta — «Radisson Blu Hotel Latvija» Elizabetes ielā 55.