Foto — «Nord ID Riga»

Pagājušā gada nogalē dizaina studija «Nord ID Riga» izsludināja konkursu, piedāvājot izstrādāt iepakojuma dizainu kādam no Latvijas mazajiem pārtikas ražotājiem apmaiņā pret viņu produkciju. Sadarbībai tika izvēlēts uzņēmums «Pesto.lv», kas gatavo dažādas mērces un piedevas. Nu uzņēmums ticis pie jauna etiķešu dizaina, kas labāk atspoguļo produkta garšu.

Ziņas Fold 17. februāris, 2022

Domājot par Ziemassvētku dāvanām saviem klientiem un sadarbības partneriem, «Nord ID Riga» vēlējās iet neparastu ceļu un iepriecināt ne tikai dāvanu saņēmēju, bet arī izgatavotāju. «Ikdienā lielākoties palīdzam uzņēmumiem, kuri jau ir gana lieli, tomēr vēlējāmies dot iespēju kādam Latvijas mazajam, vēl augošajam pārtikas ražotājam, kurš īsti nevar atļauties veidot sava iepakojuma veidolu dizaina studijā,» par konkursu stāsta «Nord ID Riga» projektu direktors Arnis Artemovičs.

 

No visiem saņemtajiem pieteikumiem studijas komandu visvairāk uzrunāja «Pesto.lv» stāsts un produkcija. Uzņēmums gatavo dažāda veida pesto, karamelizētus dārzeņus un tomātu mērces, izmantojot tikai dabīgas produktu sastāvdaļas. «Pesto.lv» sevi raksturo kā «jaunu garšu meklētājus», tāpēc bija svarīgi radīt iepakojumu, kas labāk atspoguļo uzņēmuma garu. No vairākiem dizaina variantiem «Nord ID Riga» kopā ar klientu izvēlējās versiju, kurā izcelts rūpīgais roku darbs, kas tiek ieguldīts produkta tapšanā. Savukārt dažādās tekstūras, kas redzamas uz etiķetēm, atsaucas uz neparastajiem sastāvdaļu salikumiem.

 

«Dizains mūsu komandai vienmēr ir bijis nozīmīgs, tāpēc ir patiess prieks, ka izveidojusies sadarbība ar «Nord ID Riga». Studija katru reizi sniedza vairāk, nekā bijām cerējuši, — sākumā bija plānots izstrādāt dizainu vienam produktam, taču sadarbības noslēgumā tikām pie dizaina trim produktiem un vēl logo. Šobrīd turpinām sadarbību, un tiek izstrādāti dizaini arī pārējiem produktiem,» pastāstīja viens no «Pesto.lv» dibinātājiem Jānis Pirsko. Šobrīd jaunās etiķetes nodrukātas ierobežotā daudzumā, lai priecētu «Nord ID Riga» klientus, bet jau drīzumā sagaidāms, ka produkti ar atjaunoto «Pesto.lv» dizainu būs pieejami ikvienam.