Nikolas Rūps. Foto — Džošs Šinners

Trešdien, 23. oktobrī, pēc Latvian Art Directors Club (LADC) uzaicinājuma Rīgā ar lekciju uzstāsies Lielbritānijas digitālo mediju dizaineris Nikolass Rūps (Nicolas Roope). Lekcijā «Go with the flow» Nikolass stāstīs par savu pieredzi, strādājot ar pasaulē zināmiem zīmoliem.

Ziņas Fold 21. oktobris, 2013

Nikolasa radošās darbības spektrs ir plašs — no digitāliem un interaktīviem mediju risinājumiem, produktu un zīmolu attīstīšanas līdz pat tēlniecībai, industriālā dizaina darbiem un uzņēmējdarbībai. Nikolass ne tikai strādājis pasaulē zināmās un veiksmīgās kompānijās, bet arī līdzdibinājis dizaina uzņēmumu «Hulger», kurā radīta enerģiju taupošā spuldze «Plumen», radošo aģentūru «Noddingdog» un mākslinieku kolektīvu «Antirom».

Savas karjeras laikā Nikolass saņēmis neskaitāmus apbalvojumus un atzinības tādos festivālos kā «Webby Awards», «One Show», «Cannes Lions» un citos.

«Es esmu mākslinieks, un viena no lietām, kas mani īpaši interesē, ir interaktīvie mediji un sabiedrība, kā arī iespēja starp tiem veidot biznesu. Šīs intereses ir apvienotas radošajā aģentūrā «Poke», kuru augstu novērtē gan radošo industriju pārstāvji, gan mūsu pastāvīgie klienti,» stāsta Nikolass. «Poke» ir dibināta 2001. gadā, šobrīd aģentūra darbojas Londonā un Ņujorkā. «Poke» var lepoties ar virkni apbalvojumu un «New Media Age» piešķirto «most respected agency» (viscienījamākā aģentūra) titulu.

Lekcija «Go with the flow» notiks 2013. gada 23. oktobrī plkst. 17.00 konferenču centrā «Citadele» Rīgā, Republikas laukumā 2a. Dalība LADC biedriem un partneriem — bez maksas, privātpersonām — Ls 24, juridiskajām personām — Ls 60 (PVN iekļauts cenā). Pieteikšanās lekcijai līdz 23. oktobra plkst. 12.00, sazinoties ar Aneti Franku pa tālruni 26708810 vai rakstot uz e–pastu anete@ladc.lv.