Publicitātes attēls

Līdz 23. aprīlim iespējams iesniegt darbus starptautiskā reklāmas festivāla «Golden Hammer» konkursam, kas Latvijā norisinās jau kopš 1999. gada. Ikgadējā konference un labāko reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību speciālistu apbalvošanas ceremonija norisināsies 2. jūnijā Rīgā.

Sižeti Fold 7. marts, 2017

Jau 18. reizi starptautiskais reklāmas festivāls un konkurss «Golden Hammer» tiecas izcelt vadošās tendences, alternatīvus, vērtīgus un aizraujošus darbus no visas pasaules, un konferencē piedāvāt nozīmīgu ārvalstu reklāmas un komunikācijas ekspertu viedokli un pieredzi.

Darbu iesniegšana

Konkursam darbus aicināti pieteikt reklāmas, producēšanas, mediju, sabiedrisko attiecību un dizaina nozarē strādājoši autori 14 kategorijās: «Film», «Print», «Outdoor», «Radio», «Digital and Mobile», «Design and Branding», «Media», «Direct», «Promo & Activation», «Campaigns», «PR», «Craft», «Content and Entertainment» and «Social». Darbi jāiesniedz angļu valodā un uz tiem nedrīkst būt norādīts autora vārds vai uzņēmuma identitāti vēstoši simboli (izņemot gadījumus, kad darbs ir pašreklāma). Tāpat piemērizpētes (case study) video nedrīkst būt garāks par 3 minūtēm, kuru laikā jānodod ziņa par to, kāds bijis darba galvenais izaicinājums, kā tas ticis pārvarēts un kāds ir rezultāts. Iesniegtajiem darbiem jābūt publiskotiem laikā no 2016. gada 1. janvāra līdz 2017. gada 15. aprīlim.

Žūrija

Žūrijas darbs norisināsies vairākās grupās — atbilstoši žūrijas locekļu kompetencēm dažādās jomās, darbus vērtēs radošā, komunikāciju, digitālā un sabiedrisko attiecību žūrija. Minētās grupas veidos starptautiski atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi, no kuriem vairāki nupat izziņoti publiski. Viņu vidū ir «Vizeum» vadošais stratēģis Čītans Marijs (Chetan Murhy, Lielbritānija), «Geometry Global Bucharest» radošais direktors Mihai Fecu (Mihai Fetcu, Rumānija), «Bistro Agency» dibinātājs un radošais direktors Pāvels Flegls (Pavel Flegl, Čehija), «Jung von Matt/Limmat» radošā digitālā departamenta direktore Anja Baruške (Hanja Baruschke, Šveice), «Mirum Europe» attīstības vadītājs Janne Valtonens (Janne Waltonen, Vācija), «Wiktor Leo Burnett» radošais direktors Štefans Andrejco (Štefan Andrejco, Slovākija), «Uniomedia Communications» dibinātāja un vadītāja Sofija Balatoni (Zsofia Balatoni, Ungārija), «McCann Vilnius» radošais direktos Mantass Velikis (Mantas Velyki, Lietuva), komunikāciju biroja «Hea Nimi» līdzīpašniece Annela Lāneotsa (Annela Laaneots, Igaunija), kā arī «ACG» radošais direktors Lāslo Nagi (Ungārija).

 

Darbu iesniegšana konkursā noslēgsies 23. aprīlī, taču līdz 15. martam reģistrācijas maksa ir zemāka. Vērtēšanas process notiks no 10. maija līdz 1. jūnijam, bet «Golden Hammer» konference un noslēguma ceremonija gaidāma 2. jūnijā. Plašāku informāciju par darbu iesniegšanas kārtību, nosacījumiem un dalības maksu iespējams atrast «Golden Hammer» mājaslapā, kur drīzumā būs pieejama arī konferences programma un biļetes uz balvu pasniegšanas ceremoniju.