Publicitātes attēls

Līdz 30. aprīlim pagarināta darbu pieteikšana starptautiskā reklāmas festivāla «Golden Hammer» konkursam. Labāko reklāmas, mediju un PR speciālistu apbalvošanas ceremonija norisināsies 11. jūnijā Dzintaru koncertzālē Jūrmalā.

Ziņas Fold 21. aprīlis, 2015

Jau 16. gadu starptautiskais reklāmas festivāls un konkurss «Golden Hammer» tiecas izcelt vadošās tendences, alternatīvus, vērtīgus un aizraujošus darbus no visas pasaules, un konferencē piedāvāt nozīmīgu ārvalstu reklāmas un komunikācijas ekspertu viedokli un pieredzi.

Darbu iesniegšana

Konkursam darbus aicināti pieteikt reklāmas, producēšanas, mediju, sabiedrisko attiecību un dizaina nozarē strādājoši autori 13 kategorijās: «Film», «Print», «Outdoor», «Radio», «Interactive», «Design», «Media», «Direct», «Promo & Activation», «Campaigns», «PR», «Craft» un «Social». Darbi jāiesniedz angļu valodā un uz tiem nedrīkst būt norādīts autora vārds vai uzņēmuma identitāti vēstoši simboli (izņemot gadījumus, kad darbs ir pašreklāma). Konkursā iesniedzami tikai tādi darbi, kas tikuši izrādīti publiski laika posmā no 2014. gada 1. janvāra līdz 2015. gada 15. aprīlim.

Žūrija

Pietikumus vērtēs 25 starptautiski atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 15 valstīm. Starp uzaicinātajiem ekspertiem jāmin «OMD» Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģionu biznesa attīstības vadītāja Anne Kembela (Anna Campbell, Lielbritānija), Norvēģijas «Saatchi & Saatchi» radošais direktors Kristofers Reppens (Kristoffer Reppen), Beļģijas «Ogilvy Public Relations» direktore Anna Māss (Ann Maes), Lielbritānijas «Hill & Knowlton Strategies» radošais direktors Saimons Šovs (Simon Shaw), «dieckertschmidt» radošais direktors un partneris Štefans Šmits (Stefan Schmidt, Vācija), «DDB Berlin» radošā direktore Alise Botaro (Alice Bottaro, Vācija), «Burzum» radošais direktors Edijs Majors, Latvijas «A.W. Olsen & Partners» partnere Olga Kazaka, «Mindshare» direktors Ansis Štāls un citi.

Šogad pirmo reizi «Golden Hammer» vēsturē žūrija finālistu sarakstu veidos tiešsaistē jau maija sākumā, bet no 9. līdz 10. jūnijam žūrijas locekļi klātienē lems, kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems «Golden Hammer» Grand Prix, zelta un sudraba godalgas un citus apbalvojumus.

 

Plašāku informāciju par darbu iesniegšanas kārtību, nosacījumiem un dalības maksu iespējams atrast «Golden Hammer» mājaslapā, kur drīzumā būs pieejama arī konferences programma un biļetes uz balvu pasniegšanas ceremoniju.