«Elīna Dobele» logotips — Zigmunds Lapsa

No 27. septembra līdz 2. oktobrim dizaina apavu zīmols «Elīna Dobele» piedalās Parīzes modes nedēļā, izrādot pavasara / vasaras 2014 apavu un aksesuāru kolekciju modes izstāžu telpā «Void Showroom». Jaunās kolekcijas foto atsūtīti arī mums.

Sižeti Fold 30. septembris, 2013

«Void Showroom» pārstāvēti pavisam pieci modes zīmoli: «Leon Louis» (Dānija), «Roggykei» (Japāna), «Vibe Johanssen» (Dānija), «Fuzia Jammali» (Itālija) un «Elīna Dobele».

2014. gada pavasara / vasaras kolekcija tapusi laikā, kad Elīna bija aizrāvusies ar cilvēcīgu jūtu kontrastu izpēti. Mīlestība — naids, kaisle — nodevība, tiekšanās — noraidījums. Kādēļ jūtas transformējas radikālās galējībās?

Katram apavu modelim dots nosaukums, kas saistīts ar kādu stāstu par spēcīgu jūtu izpausmēm. Vairāki nosaukumi balstīti slepkavību balādes žanrā un kaisles noziegumos. Piemēram, «Young Hunting» ir veltījums vīrietim, ko nogalinājusi sieviete, kura viņu kaislīgi mīlēja, bet saņēma atraidījumu.

Kolekcijas jaunums sievietēm ir kurpes uz platformas, kas veidota no atsevišķām pazoles ādas kārtām. Skulpturāli reljefā kurpes platforma izceļ augsto meistaru roku darba prasmi un dizaineres pieredzi arhitektūrā. Vīriešu apavu modeļiem raksturīga akcentēta papēža daļa, kā arī masīva, rokām šūta purna daļa.