Teds Perssons. Publicitātes attēls

Šo piektdien, 26. septembrī Latvian Art Directors Club (LADC) atsāk reklāmas nozares profesionāļu lekciju ciklu, un Rīgā viesosies Teds Persons (Ted Persson) no Zviedrijas digitālo inovāciju un mārketinga aģentūras «Great Works», savā lekcijā «What marketers can learn from the start–up world» stāstot par dalību vairāku ievērojamu «start–up» uzņēmumu un projektu tapšanā.

Sižeti Fold 24. septembris, 2014

Teds Persons ir Stokholmas vadošās digitālo inovāciju, produktu dizaina un mārketinga aģentūras «Great Works» līdzdibinātājs un vadošais radošais direktors, pārraugot darbu visos «Great Works» birojos Stokholmā, Ņujorkā, Tokijā un Šanhajā. Pateicoties savai pieredzei aģentūrā, Teds ir dibinājis un bijis iesaistīts vairākos ievērības cienīgos «start–up» projektos. ASV biznesa un tehnoloģiju medijs «Business Insider» ierindojis Tedu starp tiem radošajiem talantiem, ko citas aģentūras labprāt redzētu savā komandā. Viņš strādājis ar tādiem klientiem kā «Absolut Vodka», «Electrolux», «IKEA», «H&M», «YSL» un citiem, kā arī izlaidis 30 minūšu īsfilmu «I’m Here», ko veidojis sadarbībā ar amerikāņu režisoru, scenāristu un aktieri Spaiku Džounzu (Spike Jonze) un Losandželosas aģentūru «TBWA/Chiat/Day».

Lekcija «What marketers can learn from the start–up world» notiks 26. septembrī plkst. 17.00 konferenču centrā «Citadele» Rīgā, Republikas laukumā 2a. Dalība LADC biedriem un partneriem — bez maksas, fiziskām personām — 35 eiro, juridiskām personām — 86 eiro (PVN iekļauts cenā). Lekcijai iepriekš jāpiesakās, rakstot uz e–pastu anete@ladc.lv.