Karlo Kavallone. Publicitātes foto

6. februārī pēc Latvian Art Directors Club (LADC) uzaicinājuma Rīgā ar lekciju «Making Brands Matter in Culture» viesosies viens no ziņu portāla «Business Insider» reklāmas radošāko cilvēku topā ierindotajiem talantiem Karlo Kavallone (Carlo Cavallone).

Sižeti Fold 22. janvāris, 2015

Karlo ir vadošais radošais direktors ASV reklāmas aģentūras «72andSunny» Amsterdamas birojā un autors tādām slavenām kampaņām kā «Benetton» «Unhate» un «Samsung» «Sport Doesn’t Care». 2001. gadā Karlo no Milānas pārcēlās uz Amsterdamu, lai pievienotos «Wieden+Kennedy» reklāmas aģentūrai, kurā 9 gadus strādāja kā tekstu autors zīmoliem «Nike», «Coca Cola», «Heineken» un kā radošais direktors «Turkcell» un «EA Sports». Pēc pievienošanās Losandželosas «72andSunny» aģentūrai 2010. gadā, Karlo devās strādāt uz tās Amsterdamas biroju, lai tur darbotos kā vadošais radošais direktors un pārraudzītu sadarbību ar tādiem globāliem klientiem kā «Pirelli», «Benetton», «Samsung» un «Bacardi». Cita starpā viņš ir arī izbijis regbijists, fanzīnu redaktors, sci–fi īsfilmu režisors un dažādu sazvērestību teoriju fans.

Par to, kas lekcijā tiks pārrunāts, Karlo saka: «Šodienas situācijā, ar tik spēcīgu saikni starp laikabiedriem, sociālajiem medijiem un dažkārt ierobežotu budžetu, ja zīmoli nav daļa no kultūras diskursa, tie grauj sava mārketinga ietekmi. Pievienojieties man sarunai par to, kā mēs, neliela aģentūra Eiropas multikulturālajā sirdī, strādājam, lai nodotu kulturāli nozīmīgus darbus aizvien pieaugošajam dažādu valstu tirgum.»

Lekcija «Making Brands Matter in Culture» notiks angļu valodā, 6. februārī plkst. 17.00 konferenču centrā «Citadele», Republikas laukumā 2a, Rīgā. Dalība LADC biedriem un partneriem — bez maksas, fiziskām personām — 35 eiro, juridiskām personām — 86 eiro (PVN iekļauts cenā). Vietu skaits ir ierobežots, tāpēc lekcijai jāpiesakās, rakstot Anetei Frankai uz e–pastu anete@ladc.lv.