Uli Rīss un Stīvs Kellers. Publicitātes foto

Latvian Art Directors Club (LADC) atklāj jauno lekciju sezonu — 21. septembrī konferenču centrā «Citadele» ar lekciju «Sound Business: Giving Your Brand A Voice — Then Teaching It To Sing» viesosies audio brendinga aģentūras «iV» vadītājs un stratēģis Stīvs Kellers (Steve Keller) un Frankfurtes biroja «iV2» prezidents Uli Rīss (Uli Reese).

Sižeti Fold 8. septembris, 2015

Apvienojot mākslu ar zinātni, audio aģentūras «iV» un «iV2» savu darbību balsta stratēģiskā skaņas materiāla izmantošanā reklāmas kampaņās, lai veicinātu zīmolu izaugsmi un kvalitātes attīstību. Nešvilā, ASV un Fankfurtē, Vācijā dibinātās aģentūras guvušas ievērojamus panākumus un atzinību vairākos vispasaules konkursos: «ADDY Award», «Eurobest», «Effie», «Emmy Awards», «New York International Festival», «Cannes Lions», «ABA», «Epica Awards» un «Telly Awards». Starp «iV» un «iV2» klientiem atrodami tādi pasaulē atpazīstami zīmoli «Vodafone», «Audi», «Coca–Cola», «Dodge», «Sony», «Nike», «Nikon», «BMW», «Mercedes–Benz» un daudzi citi.

Lekcijā Stīvs un Uli dalīsies ar gadu gaitā gūto pieredzi un zināšanām par skaņas nozīmi zīmolu identitātes veidošanā, zīmola attīstībā un komunikācijā, stratēģisku audio materiālu izmantošanu reklāmā, kā arī iepazīstinās ar mērījumiem un pētījumiem par skaņas efektivitāti un tās ietekmi.

Lekcija «Sound Business: Giving Your Brand A Voice — Then Teaching It To Sing» notiks 21. septembrī plkst. 18.00 konferenču centrā «Citadele», Republikas laukumā 2a, Rīgā. Vietu skaits ir ierobežots, tāpēc lekcijai lūgums pieteikties, rakstot Anetei Frankai uz anete@ladc.lv. Dalība LADC biedriem un partneriem — bez maksas, fiziskām personām  — 35 eiro, juridiskām personām — 86 eiro (PVN iekļauts cenā).