Attēls — «Addiction»

Sākusies pieteikšanās otrajai radošo industriju konferencei «Subject: Creativity», kura norisināsies nākamā gada 19. februārī Liepājā, koncertzālē «Lielais Dzintars». Līdzīgi kā pirmajā gadā, tā pulcēs dalībniekus no Latvijas un Ziemeļeiropas valstīm, lai parādītu 20 izcilus veiksmes piemērus, kā uzņēmumi un organizācijas spējuši pārveidot darbību atbilstoši mūsdienu ekonomikas prasībām, kas vairs nebalstās uz klasiskajiem principiem.

Sižeti Fold 30. oktobris, 2015

Konferencē piedalīsies 20 izcili lektori ar savas pieredzes stāstiem, idejām un piemēriem par to, kā viņi spējuši pretoties iebildumiem «tā neviens nekad nav darījis, tas nestrādās». Uz skatuves kāps Latvijas eksprezidente Vaira Vīķe–Freiberga, pianists Vestards Šimkus, šefpavārs Māris Jansons, uzņēmēji Lotte Tisenkopfa–Iltnere («Madara Cosmetics»), Uldis Pīlēns (UPB holdings) un Toms Ērenpreiss («Ērenpreiss Original»), VEF Rīga galvenais treneris Karloss Frade (Carlos Frade), neirozinātnes doktore Parisa Zarnegara (Parisa Zarnegar, Zviedrija), kopienu organizācijas «Locality» aizsācējs Tonijs Armstrongs (Tony Armstrong, Lielbritānija), DJ un klasiskās mūzikas dumpinieks Brendans Jans Volšs (Brendan Jan Walsh, Nīderlande) un citi.

Konferences saturs sadalīts 4 savstarpēji saistītās tēmās: identitāte, vieta, robeža un cilvēks. Tajās tiks meklētas atbildes, kā pārkāpt robežu no domāšanas uz darīšanu, kā labas idejas pārvērst komerciāli veiksmīgos produktos, kā pieņemtie lēmumi iespaido mūsu identitāti, kā arī par to, kā sasniegt cilvēku informācijas pārbagātā laikmetā. Konferences saturs un formāts īpaši pielāgoti radošajām industrijām: arhitektūrai, dizainam, mūzikai, izdevējdarbībai, televīzijai, radio un interaktīvajiem medijiem, reklāmai, datorspēlēm, kultūras mantojumam, izklaidei u.c.

Iepazīties ar konferences programmu un reģistrēties iespējams «Subject: Creativity» mājaslapā. Līdz 2015. gada 5. novembrim dalības maksa ir 95 eiro. Ikvienam interesentam būs iespēja sekot līdzi konferences maksas tiešraidei internetā, iegādājoties virtuālo dalībnieka karti. Konferences organizatori sadarbībā ar Liepājas uzņēmējiem piedāvās arī īpašu kultūras un atpūtas programmu. Konferenci organizē komunikācijas aģentūra «Addiction».