Attēls — «Overpriced»

Imanta Ziedoņa fonds «Viegli» sadarbībā ar dizaina studiju «Overpriced» radījuši jaunu zīmola identitāti fondam «Viegli» un tā iniciatīvām — Ziedoņa muzejam, Ziedoņa bibliotēkai un Ziedoņa klasei. Galvenie dizaina elementi balstīti idejā par horizonta pārgriešanu un došanos augšup, kā arī dzejnieka rokrakstā.

Sižeti Fold 15. marts, 2019

Imanta Ziedoņa fonds «Viegli» dibināts 2010. gadā un kopš tā laika īstenojis virkni dažādu projektu. 2015. gadā atvērts dzejniekam veltīts muzejs, bet fonda pārstāvji atklāj, ka tuvākajā laikā darbus uzsāks vēl divas fonda «Viegli» iniciatīvas — Ziedoņa klase un Ziedoņa bibliotēka, kas atradīsies Sporta ielā 2, Rīgā. Tuvojoties desmit gadu jubilejai, fonds ticis pie jaunas, dizaina studijā «Overpriced» tapušas vizuālās identitātes, kas, izmantojot kāpnes kā simbolu, runā par nepārtrauktu tiekšanos uz augšu.

Fonda «Viegli» logo ir vienkāršs, viegli atpazīstams un veidots, balstoties uz Imanta Ziedoņa rokrakstu. Izveidoti arī fonda trīs apakšiniciatīvu logo, kam piemīt atšķirīgs vizuālais raksturs: Ziedoņa muzeja logo veidots, balstoties uz kārtīgu un smalku rokrakstu, Ziedoņa klases logo izvēlēts rotaļīgāks rokraksts un Ziedoņa bibliotēkas logo veidots, izmantojot burtus, kas atgādina uz rakstāmmašīnas rakstītos.

«Imanta Ziedoņa ietekme uz Latvijas kultūru un latvisko identitāti ir neizmērojama. Ne tikai viņa vārdos, sacītajā, drosmīgajos darbos un aizrautīgajās iniciatīvās, bet ar visu savu būtību viņš ir izaicinājis paskatīties uz mums pašiem un šo zemi ar citām acīm. Rakstnieka aicinājums saskatīt «vertikālās» vērtības mūsu dzīvē kļuva par visa zīmola tēla galveno elementu. Reti kad Latvijai tiek doti tik gaiši domātāji, tādēļ tas bija patiess pagodinājums apciemot muzeju Murjāņos, padziļinātāk iepazīt Imanta Ziedoņa daiļradi, pētīt viņa stāstu un strādāt ar fonda «Viegli» komandu, lai viss paliekošais turpinātu aizsniegt arvien vairāk cilvēku,» sadarbību komentējis «Overpriced» vadītājs Aigars Mamis.