Attēls — «Field»

Iecienītais Rīgas klusā centra restorāns «Riviera» nesen ieguvis jaunu vizuālo identitāti, kas tapusi grafikas dizainera Jāņa Andersona studijā «Field». Saglabājot raksturīgus elementus no agrākā noformējuma, restorāna vizuālā komunikācija kļuvusi izsmalcinātāka un mūsdienīgāka.

Ziņas Fold 26. novembris, 2019

Jaunā vizuālā tēla izveides mērķis bijis mūsdienīgi attēlot restorāna vērtības un pieredzi, kas uzkrāta daudzu gadu garumā. «Bija svarīgi, lai vizuālās pārmaiņas gan darbiniekiem, gan restorāna pastāvīgajiem viesiem būtu organiskas un saprotamas. Centos skaidrā un vienkāršā veidā stāstīt par ēdienu, tā izejvielu izcelsmi un kvalitāti. Tika izstrādātas ilustrācijas, lai palīdzētu strukturēt plašo restorāna piedāvājumu,» stāsta jaunā dizaina autors Jānis Andersons.

«Riviera» logotips sevī saglabā iepriekšējās vizuālās identitātes raksturīgākās īpašības — kustības attēlojumu un vidusjūras noskaņu. Vizuālie materiāli papildināti ar dažādiem zīmogiem, kas akcentē rūpīgo pieeju gan apkalpošanas kultūrā, gan ēdienu gatavošanā.

Restorāna īpašniekiem pakāpeniski mainot arī interjeru, tā raksturīgās krāsas tika pārnestas jaunajā grafiskajā identitātē, pievienojot smalkus zelta akcentus. Jaunais vizuālais stils izmantots visos restorāna vizuālajos materiālos un iepakojumos, arī tajos, kas paredzēti ēdienu un dzērienu līdzņemšanai — lai veidotu atpazīstamu rokrakstu arī ārpus restorāna sienām.

Jāņa Andersona studija «Field» specializējas iepakojumu un zīmolu dizainā. Starp tās atpazīstamākajiem darbiem ir kafijas «Kalve» zīmols un iepakojumi un veikala «Imagehouse» vizuālā identitāte.