Attēls — «McCann Riga»

2020. gada radošās izcilības festivāls «ADwards» gaidāms jau martā, kad Latvijas labākos reklāmas, dizaina, sabiedrisko attiecību un pasākumu projektus vērtēs starptautiska žūrija. Labākie tiks apbalvoti 2020. gada 27. martā konferenču un pasākumu centrā Jaunajā Teikā, bet līdz 1. martam vērtēšanai iespējams iesniegt darbus, kuri īstenoti laikā no 2018. gada 13. augusta līdz 2020. gada 1. martam.

Sižeti Fold 28. janvāris, 2020

Ņemot vērā reklāmas nozares attīstību un tendences, ir pilnveidotas festivāla kategorijas, vairāk nekā līdz šim izceļot atsevišķas disciplīnas. Piemēram, lai pievērstu vairāk uzmanības kategorijai «Print Art & Design Craft» (Drukas māksla un dizains), pirmo reizi šajā kategorijā žūrijai izvirzīts vadītājs — pieredzējušais grafikas dizainers un dizaina kritiķis no Londonas Ričards Bērds (Richard Baird). Pievienotas arī jaunas kategorijas: Animācija, «VFX & 3D Craft» (Vizuālie efekti un 3D), «Sound Craft» (Skaņas meistarība) un Telpas un pieredzes dizains.

 

Kā ierasts, festivāla žūrijā strādās pieci vietējie un pieci ārvalstu eksperti. Latviju šoreiz pārstāvēs «Rush» radošais direktors Kristians Rukuts, tekstu autore un režisore Alise Zariņa, dizainere, «Nord ID Riga» partnere Maija Rozenfelde, «Bechtle & Milzarājs» radošais direktors Jānis Milzarājs un «McCann Riga» galvenais stratēģis Kristaps Siliņš. Līdzās Latvijas profesionāļiem žūrijā strādās zviedru reklāmas speciālists, «Cannes Lions» un citu pasaules prestižāko festivālu žūrijas loceklis, «ADwards» žūrijas prezidents Ādams Kerjs (Adam Kerj), par lieliskāko tekstu autoru Polijā atzītais Aleks Fridrihs (Alek Frydrych), itāļu jaunā reklāmas zvaigzne, daudzu festivālu laureāte Laura Trovaluši (Laura Trovalusci) un «TBWA» Vācijas radošā izpilddirektore Maržori Sanmartina (Marjorieth Sanmartin).

 

Festivālam šogad izveidota jauna, ērtāka darbu iesniegšanas elektroniskā platforma. Vairāk informācijas par pieteikšanos un festivālu meklējiet šeit.

 

Radošās izcilības festivālu «ADwards» rīko Latvian Art Directors Club, bet komunikācijas konceptu šogad izstrādājusi reklāmas aģentūra «McCann Riga» — titula «ADwards 2018 Agency of the Year» ieguvēja.