Attēls — «McCann Rīga», Roberta Rūrāna ilustrācijas

Pagājušā gada nogalē olu un olu produktu ražotājs «Balticovo» prezentēja jaunu zīmolu, kas uzrunā mūsdienīgi domājošus cilvēkus — «Eva». Tas izceļas ne tikai ar moderniem produktiem, bet arī drosmīgu iepakojumu dizainu un vizuālo reklāmu, kuros plaši izmantota ilustrācija.

Sižeti Fold 13. janvāris, 2020

Uz iepakojumiem un kampaņā redzamo zīmējumu sēriju radījis ilustrators Roberts Rūrāns, zīmola stratēģiju — aģentūra «White Label», bet realizācija ir aģentūras «McCann Rīga» pārziņā. Tā kā olu produktu kategorijā esošie zīmoli komunikācijā un iepakojuma dizainā lielākoties ir izteikti tradicionāli, šoreiz izmantota iespēja radīt ko jaunu un atšķirīgu.

 

Nosaukums «Eva» izvēlēts galvenokārt praktisku apsvērumu dēļ — tas ir starptautiski lietojams, viegli iegaumējams un ērti izmantojams komunikācijā. Nosaukums pauž zīmola emocionālo vēstījumu, un tam radīts arī īpašs tēls — krustmāte Eva, kas attēlota uz iepakojumiem. «Ar šo tēlu vēlējāmies nodot mājās gatavota ēdiena sajūtu un siltumu, jo kurš gan prot labāk gatavot, ja ne vecmāmiņa vai krustmāte,» skaidro projekta vadītāja Madara Gore Bērziņa. «Starptautiskās tendences liecina, ka cilvēki labprāt izvēlas ilustrētu dizainu — tas izskatās labāk, izceļas veikalu plauktos, un mēs precīzāk varam nodot zīmola vēstījumu tā patērētājam, vienlaikus panākot lielāku unikalitāti.»

 

Olu produktu līnijā «Eva» ietilpst plāno pankūku mīkla, olu kultenis un olu baltums, kā arī brīvās turēšanas vistu olas. «Eva» pankūkas ir piemērotas arī cilvēkiem ar laktozes un glutēna nepanesamību — to sastāvā ir rīsu milti un kokosriekstu piens. Nākamgad plānots laist tirdzniecībā arī proteīna dzērienus ar dažādām garšām. Laika gaitā jaunais zīmols «Eva» potenciāli varētu aizstāt zīmolu «Balticovo».

 

Jaunās līnijas iepakojumiem izmantots «Bio–Based TetraPak» iepakojums, kas ir gandrīz pilnībā pārstrādājams (96%), tai skaitā iepakojuma korķis, kas izgatavots no cukurniedrēm.