Attēls — «McCann Riga»

Pieņemot izaicinājumus, ar kuriem nākas saskarties ārkārtas situācijā, festivāls «ADwards MMXX» notiks vēl nebijušā mērogā un formātā — 332 iesniegtos Latvijas reklāmas un dizaina projektus vērtēs 21 starptautiskas žūrijas profesionālis īpašā tiešsaites darbu vērtēšanas platformā, lai jau 20. maijā apbalvotu izcilākos veikumus.

Sižeti Fold 8. aprīlis, 2020

Iestājoties krīzei, radošums neapsīkst; tas spīd vēl spožāk. Arī Radošās izcilības festivāla «ADwards MMXX» rīkotāji, «Latvian Art Directors Club», ir pārliecināti, ka radošo industriju pārstāvji prot atrast iespēju jebkurā situācijā, tāpēc šajā gadā festivāls notiks vēl nebijušā mērogā un formātā. Ievērojot ar ārkārtējo situāciju saistītos piesardzības pasākums, festivāla starptautiskā žūrija darbus izvērtēs digitāli — īpašā, Austrijā izstrādātā platformā, kas nodrošina darbu vērtēšanu atbilstoši nozares standartiem. Žūrijas locekļi iesniegtos projektus skatīs gan individuāli, gan apspriedīs video diskusijās un balsošanā.

 

Šogad konkursā iesniegts rekordliels projektu skaits — 332 darbi, savukārt populārākā kategorija, kurā saņemts visvairāk pieteikumu, ir «TV un Radio». Starptautiskā žūrija darbu pie iesniegto projektu izvērtēšanas sāks aprīļa vidū, bet izcilības festivāla spožākie Latvijas talanti reklāmas, dizaina un sabiedrisko attiecību nozarēs par rezultātiem uzzinās jau 20. maijā.

 

Kā katru gadu, festivāla žūrijas sastāvā ir pieredzējuši ārvalstu un vietējie eksperti. Žūrijas prezidenti ir zviedru reklāmas speciālists, «Cannes Lions» un citu pasaules prestižāko festivālu žūrijas loceklis Ādams Kerjs (Adam Kerj), «TBWA» Vācijas radošā izpilddirektore Marjorīta Sanmartīna (Marjorieth Sanmartin), par lieliskāko tekstu autoru Polijā atzītais Aleks Fridrihs (Alek Frydrych) un Horvātijas vadošās reklāmas aģentūras «Bruketa&Žinič&Grey» radošais direktors Davors Bruketa (Davor Bruketa). Sastāvā ir vēl 17 žūrijas locekļu no Latvijas un ASV, Anglijaa, Vācijaa, Rumānijas, Igaunijas un Lietuvas.