«ADwards 2023» vizuālā identitāte — «Magic» un Harijs Grundmanis

Jau septiņpadsmito gadu Radošās izcilības festivāls «ADwards» pulcēs Latvijas labākos reklāmas, dizaina un citu radošo industriju pārstāvjus, lai starptautiskas žūrijas vadībā izvērtētu un apbalvotu radošākos darbus. Pieteikšanās festivālam notiks divos posmos, līdz 9. jūlijam un 13. augustam, bet svinīgā apbalvošanas ceremonija notiks 15. septembrī.

Ziņas Fold 13. jūnijs, 2023

Festivālā «ADwards», ko rīko biedrība «Latvian Art Directors Club» (LADC), darbi tiks vērtēti divpadsmit kategorijās: integrētās kampaņas, TV un radio, interaktīvie un digitālie risinājumi, drukas māksla un dizains, preses un vides reklāma, zīmola stāsts, sabiedriskās attiecības, netradicionālā komunikācija, pasākumi un sponsorēšana, zīmola saturs un izklaide, radošās izcilības eksports, kā arī īpašā kategorijā jaunajiem radošajiem. Vērtēšanai iespējams iesniegt darbus, kas īstenoti laika periodā no 2022. gada 1. jūlija līdz 2023. gada 1. jūnijam.

 

«Šogad dosimies ceļojumā uz idejas centru. Radošā izcilība prasa tādas pašas īpašības, kādas vajadzīgas jaunu zemju atklājējiem, nezināmā pētniekiem, cilvēka spēju robežu pārbaudītājiem,» uzsver Vairis Strazds, LADC prezidents un aģentūras «Magic» radošais direktors. «Magic» šogad ir autori festivāla vizuālajai identitātei — ilustratora Harija Grundmaņa «steampunk» estētikā radītie tēli iemieso drosmi, atjautību, iedziļināšanos un sapņošanu.

 

«2022. gadā «ADwards» tika iesniegti 308 darbi, un ordeņus saņēma gan radošās aģentūras, gan valsts iestādes, gan individuāli radošie profesionāļi. Titulu «Agency of the year» sīvā konkurencē ieguva aģentūra «McCann Riga». Savukārt viens no apbalvotākajiem klientiem bija Rīgas dome, kuras darbi saņēma sešus ordeņus. Kategorijā «Young creative» galveno balvu ieguva Ričards Znutiņš–Znutāns un viņa komanda ar darbu «Emori» — šī uzvara viņiem nodrošināja ceļu uz starptautisko Eiropas festivālu «ADCE Awards», un arī tajā «Emori» saņēma zelta godalgu savā kategorijā. Tāpēc šogad jo īpaši aicinām radošos jauniešus un individuālos profesionāļus neapšaubīt savus talantus un pieteikt savus darbus «ADwards»!» mudina Žanete Eglīte, LADC direktore.

 

Šogad žūrijas darbs norisināsies gan klātienē, gan attālināti, darbus vērtēs piecpadsmit nozarē atzīti reklāmas, dizaina un radošo industriju eksperti no Latvijas un ārvalstīm.

 

Darbu iesniegšana noritēs divos posmos:

  • līdz 9. jūlijam pirmā darba iesniegšana — bez maksas, savukārt individuālajiem profesionāļiem būs iespēja bez maksas iesniegt pirmos divus savus darbus, arī tad, ja tie ir vienīgie iesniegtie;
  • līdz 13. augustam turpināsies visu darbu iesniegšana.

 

Svinīgā apbalvošanas ceremonija notiks 15. septembrī. Vairāk informācijas par pieteikšanos un festivālu — «ADwards» mājaslapā.