Ilustrācija — Inga Ziemele

22. septembrī norisināsies piektais Baltijas Zīmolu forums jeb «Baltic Brand Forum». Šogad foruma centrālais temats ir «Drosme», izceļot zīmolus, kas izaicina ierastās normas. Zīmolu eksperti un nozares profesionāļi no sešām dažādām valstīm dalīsies savās zināšanās un pieredzē paneļdiskusijās un lekcijās, bet foruma noslēgumā tiks apbalvoti drosmīgākie un mīlētākie Baltijas valstu zīmoli.

Ziņas Fold 23. augusts, 2023

Baltijas Zīmolu forumā šogad diskutēs par to, ko nozīmē būt drosmīgam zīmolam un cik svarīgi ir pieturēties pie uzņēmuma vērtībām un uzskatiem. Kā uzsver pasākuma rīkotāji, aģentūra «Magic» sabiedrība mūsdienās sagaida no zīmoliem drosmi izteikt savu nostāju un rīkoties ne tikai uzņēmējdarbības jomā, bet arī sabiedriskā līmenī.

 

Foruma īpašo viesu vidū būs tādi nozares eksperti kā radošo aģentūru konsultāciju uzņēmuma «Contagious» līdzdibinātājs un grāmatas «The Contagious commandments: 10 Steps to Brand Bravery» līdzautors Pauls Kemps–Robertsons (Paul Kemp–Robertson), pasaulē straujāk augošā ūdens zīmola «Liquid Death» radošais viceprezidents Endijs Pīrsons (Andy Pearson), Ukrainas apbalvotākās aģentūras «Banda Agency» līdzdibinātājs un «Be Brave Like Ukraine» platformas līdzautors Riks Serdjuks (Rick Serdiuk), zīmola «Bolt» globālais vadītājs Maksimiliāns Malickis (Maksymilian Malicki), aviokopmānijas «AirBaltic» «Web3» projektu vadītājs Artūrs Garais, ilgtspējas konsultāciju uzņēmuma «OMG Momentum» līdzdibinātāja Stefānija Helēna Šellere (Stephanie Helen Scheller), kā arī pasaulē atzīto Viļņas tūrisma kampaņu radošais direktors Antonio Bečtle (Antonio Bechtle) un citi.

«Tā kā šogad mēs forumā runājam par zīmolu uzdrīkstēšanos, mēs paņēmām folklorā mums zināmāko gļēvāko radījumu, kas ir zaķis, un iedevām viņam superspējas. Zaķis mums ir redzams jājam uz vilka, lecam ar indīgu čūsku vai turot LGBT kopienas karogu augstu virs homofobu prātiem,» par pasākuma radošo koncepciju stāsta «Magic» radošais direktors Edgars Kuzmins. Šos mazos drosmes stāstus forumam palīdz izstāstīt ilustratore Inga Ziemele, kuras zīmētie varoņi sevī reizē apvieno pūkainu naivumu un drosmīgu bravūru. «Es meklēju situācijas, rakstura un ārējā izskata īpašības, lai radītu bezbailīgus tēlus, kuri ir gatavi piedzīvojumiem jebkurā mirklī, kuri mīl sevi, izpauž savu personību un nepakļaujas sociālām vai kāda cita veida normām,» stāsta Inga.

 

«Baltic Brand Forum» norisināsies 22. septembrī Tallinā, starptautiskajā fotogrāfijas muzejā «Fotografiska». Pasākuma noslēgumā izcilākie zīmoli no Latvijas, Igaunijas un Lietuvas tiks apbalvoti dažādās kategorijās, piemēram, mīlētākie, zaļākie, drosmīgākie zīmoli un cilvēcīgākie zīmoli. Baltijas zīmolu topa uzvarētājus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz «Brand Capital» dzīvesstila pētījumu. Apbalvošanas ceremonijas īpašais viesis būs viens no Igaunijā populārākajiem mūziķiem un producentiem Noëp​​.

 

Plašāka informācija par «Baltic Brand Forum» programmu — foruma mājaslapā.