Attēls — «Magic»

Pagājušajā nedēļā tika paziņoti Igaunijas mārketinga ziņu portāla «Best Marketing» organizētā Baltijas aģentūru reitinga rezultāti, kas reprezentē veiksmīgāko radošo reklāmas aģentūru sasniegumus, pamatojoties uz to panākumiem dažādos starptautiskos konkursos. Par 2024. gada aģentūru Baltijā atzīta Latvijas lielākā reklāmas aģentūra «Magic», kas 2024. gadā kopumā saņēmusi 53 balvas un nominācijas Baltijas, reģionālajos un Eiropas festivālos un konkursos.

Ziņas Fold 27. janvāris, 2025

«Best Marketing» veido Baltijas aģentūru topu kopš 2014., un tas ir galvenais rādītājs, kas atspoguļo reklāmas aģentūru radošo izcilību un inovatīvo pieeju komunikācijā un dizainā, balstoties uz aģentūru sniegumam nozares konkursos. Šogad vērtēšanas procesā veiktas izmaiņas un punkti tika piešķirti, vērtējot tikai starptautisko konkursu rezultātus, vairs neņemot vērā vietējos konkursus.

 

Apliecinot reklāmas nozares augsto līmeni Latvijā, šī gada Baltijas topa desmitniekā iekļuvušas kopumā piecas aģentūras no Latvijas, trīs aģentūras no Lietuvas un divas no Igaunijas. 2024. gada «Best Marketing» reitinga rezultāti:

  • «Magic» (Latvija),
  • «Not Perfect Vilnius» (Lietuva),
  • «Deep White» (Latvija),
  • «Fabula Rud Pedersen» (Lietuva),
  • «Golin» (Latvija),
  • «Not Perfect Tallinn» (Igaunija),
  • «Autoriai» (Lietuva),
  • «Tabasco» (Igaunija),
  • «McCann Riga» (Latvija),
  • «White Label» (Latvija).

«Magic» vadošais partneris Andris Rubīns, skaidrojot panākumus, stāta: «Ja apvieno 30 gadu pieredzi ar radošām ambīcijām un augsti motivētu talantu komandu — viss ir iespējams. Mūsu komandā ir gan pieredzējuši nozares smagsvari, gan jaunie talanti. Dažādībā ir spēks, un tas ir mūsu komandas veiksmes stāsts. Protams, uzvarēt ir liels gods, taču apbalvojumi nekad nav mūsu galvenais pašmērķis. Veidot kampaņas, kas rezonē ar sabiedrību un atstāj paliekošu iespaidu gan. Mūsdienās, kad konkurence par uzmanību ir milzīga, spēja izcelties un radīt ko unikālu, atmiņā paliekošu, ir svarīgāka nekā jebkad. Tāpēc uzticēšanās un ciešas attiecības ar mūsu klientiem, kuri nebaidās un ir atvērti radošām idejām, ir būtiska panākumu atslēga.»

 

«Magic» pērn saņēmis vairākus nozīmīgus apbalvojumus, tostarp, Grand Prix Kijivas Starptautiskajā reklāmas festivālā (KIAF) 2024 par Rīgas lidostas Ziemassvētku video, sudrabu Eiropas konkursā «Golden Drum»par CSDD kampaņu «Drošais ceļš» un bronzu par jau minēto Rīgas lidostasvideo, kopumā reģionālo un Baltijas līmeņa festivālos nopelnot piecas zelta, piecas sudraba un 15 bronzas apbalvojumus, kā arī 25 nominācijas. Par pērn kopā paveikto un piedzīvoto, kā arī uzticību un uzdrīkstēšanos radīt jēgpilnus, interesantus un sabiedrībā rezonējošus projektus «Magic» pateicas saviem partneriem, kas bijuši daļa no 2024. gada konkursu panākumu stāstiem — LMT, Rīgas lidosta, «Spice», «Ikea», «Samsung», «Centrs Dardedze», «Eco Baltia», «Swisscom» un CSDD.

 

Plašāka informācija par 2024. gada «Best Marketing» reitingu un tā rezultātiem — konkursa mājaslapā.