Attēls no publicitātes materiāliem

26. februārī jau otro gadu pēc kārtas Rīgā norisināsies lietojamības dizaina un lietotāju saskares pieredzes konference «UX Riga 2015», kas vienuviet pulcēs ap 400 Baltijas valstu inovatīvāko un uz lietotāju ērtībām orientētāko prātu, lai apspriestu vienkāršas un visiem pieejamas metodes, kā padarīt produktus un tehnoloģijas intuitīvākas un lietotājiem draudzīgākas.

Sižeti Fold 3. februāris, 2015

«UX Riga» ir praktiska vienas dienas konference, veltīta mājaslapu, interneta veikalu, pašapkalpošanās vietņu un IT sistēmu lietojamībai (usability) un lietotāju saskares pieredzes (user experience) veidošanai. Šogad konferencē uzsvars likts ne tikai uz dizainu, bet arī uz lietotāju uzvedības izpētes metodēm, kā arī digitālo produktu un e–pakalpojumu stratēģiju izstrādi. Starptautiski atzītu profesionāļu lekcijas, darbnīcas un vietējo piemēru izpēte sniegs iedvesmu, jaunas idejas un pieredzi, lai, uzlabojot tīmekļa un mobilo aplikāciju, IT un digitālo produktu lietotāju saskares pieredzi, nodrošinātu savam uzņēmumam jaunu klientu pieplūdumu, esošo klientu lojalitāti un mērķauditorijas simpātijas. Konference paredzēta digitālā mārketinga, e–komercijas, IT un produktu attīstības profesionāļiem, dizaineriem un izstrādātājiem, kā arī vietējām web dizaina aģentūrām, klientu attiecību menedžmenta un mārketinga profesionāļiem.

Konferences īpašais viesis Bens Holidejs (Ben Holliday) stāstīs par savu darbību digitālo servisu izveidē un lietotāju pieredzes dizaina pielietošanā Lielbritānijas valsts pārvaldes pakalpojumu platformā «Gov.uk», kas šobrīd ir izcils paraugs, kā lietotājiem vienkāršā veidā būvēt valsts un citas liela informācijas apjoma lapas un e–pakalpojumus. Savukārt Senīds Boulzs (Cennydd Bowles), Twitter lietojamības dizaina vadītājs, stāstīs par pakalpojumu plānošanu no stratēģijas līdz dizainam. Viņš ir viens no pirmās britu UX aģentūras «Clearleft» sākotnējās komandas biedriem, kā arī vairāku grāmatu autors.

Ar ievērojamu pieredzi IT projektu izstrādes procesā, lietotāju izpētes metodēs, piemēru izpētē, kā arī mobilajā un responsīvajā dizainā dalīsies arī produktu stratēģijas un lietotāju saskares pieredzes eksperte, informācijas arhitekte Johanna Kollmana (Johanna Kollmann), lietotāju saskares pieredzes dizaina eksperts un vadošās e–komercijas platformas «Amplience» pārstāvis Mo Saīds (Mo Syed), «Google», «Microsoft» un «IDEO» interaktīvā dizaina eksperts Amids Moradganžē (Amid Moradganjeh), «Cube Systems» lietojamības un lietotāju saskares pieredzes dizaina eksperte Līga Lētiņa, mārketinga un e–komercijas lietpratējs, e–pasta un sociālo mediju mārketinga platformas «Mailigen» līdzdibinātājs Jānis Rozenblats un lietotāju saskares pieredzes un produktu dizaina profesionālis IT risinājumu un pakalpojumu uzņēmumā «C.T.Co» Vasīlijs Popovs (Василий Попов).

Konference notiks angļu valodā, un dalības maksa tajā ir 105 eiro. Plašāka informācija, programma un reģistrācija pasākumam atrodama «UX Riga 2015» mājaslapā. Konference norisināsies viesnīcā «Radisson Blue Hotel Latvija», Elizabetes ielā 22, Rīgā. To rīko IT risinājumu aģentūra «Cube Systems» ar Latvijas IT klastera atbalstu.