Foto — Kristīne Madjare

Zīmols «One Wolf» jaunajā 2020. gada pavasara–vasaras kolekcijā «Outsiders» («Savrupnieki») pievēršas sabiedrības savādnieku tēmai, kā galveno izteiksmes līdzekli izmantojot jaunus meklējumus audumu apstrādē.

Sižeti Fold 12. septembris, 2019

Kolekcijas iedvesmas avots ir tā, citādā sabiedrības daļa, kas nereti paliek nesaprasta. «Ir cilvēki, kuri labprātīgi dodas tālāk prom no lielpilsētu pūļiem, ierastās sabiedrības rutīnas vai ir fanātiski aizrāvušies ar savu aicinājumu, neiedziļinoties pasaulē notiekošajā, kā arī tie, kuriem šo lomu vienkārši ir piespēlējis liktenis,» saka zīmola vadošā dizainere Agnese Narņicka. Ar kolekcijas palīdzību «One Wolf» risina jautājumu par neatbilstību sabiedrības uzstādītajām normām, jušanos nepiederīgam un atgrūstam. Radītie tērpi tiecas iziet «ārpus rāmjiem», pētot cilvēkus, kurus stereotipiski pieņemts uzskatīt par neglītiem, dīvainiem vai savādiem.

Kolekcijā «Outsiders» apvienota klasiska, sportiska un darba apģērba specifika, radot mūsdienīgus ikdienas apģērbu modeļus. Kolekcijas tērpos vērojama detaļu un siluetu asimetrija, dažādu audumu faktūru salikumi. Jau kopš zīmola pirmsākumiem viens no apģērbos izmantotajiem materiāliem ir džinss. Tas lietots arī šoreiz, transformējot dažādus džinsa izstrādājumus jaunā audumā, tādējādi sniedzot tiem otru dzīvi.

Otrreizējas izmantošanas ideju zīmols izmēģinājis arī iepriekš — 2018./19. gada rudens–ziemas kolekcijā «Deficīts», aktualizējot ilgtspējīgas modes nozīmi. Zīmola jaunākajā kolekcijā inovatīvus materiālus papildina kvalitatīvi dabīga sastāva audumi klasiskās krāsu kombinācijās.