Attēls — «Field»

Aicinot cilvēkus pievērsties gan savai, gan apkārtējās vides labbūtībai, zīmols «Fermentful» piedāvā unikālu produktu — augu izcelsmes dzērienu, līdzīgu kefīram, no zaļajiem griķiem. Produkts tiek radīts fermentācijas procesā, un atsauces uz to redzamas arī «Fermentful» iepakojuma dizainā, kuru līdz ar zīmola identitāti radījusi dizaina studija «Field».

Ziņas Fold 24. augusts, 2022

«Fermentful» dzērieni ir videi draudzīga un cilvēka gremošanas sistēmai veselīga augu izcelsmes alternatīva ierastajam kefīram. Kā norāda zīmola līdzdibinātāja Anda Penka, šobrīd cilvēki no pārtikas sagaida vairāk nekā tikai sāta sajūtu, tāpēc uzņēmums rūpējas ne vien par savu produktu garšu, bet arī to funkcionālajām īpašībām, sevišķu uzmanību veltot zarnu mikrobioma veselībai.

 

Zīmola sauklis «Plant your future» («Iestādi savu nākotni» — angļu val.) iecerēts kā aicinājums uzņemties atbildību par to, kā jūtamies savā dzīvē, savā ķermenī, prātā, vidē un sabiedrībā. «Tā ir filozofija par ierastā un labi zināmā nomainīšanu pret kaut ko jaunu, uzdrīkstēšanos pieņemt apzinātus lēmumu, kas labvēlīgi ietekmē mūs kā indivīdus un sabiedrību, un arī rada pozitīvu ietekmi uz vidi,» stāsta Anda.

Veidojot «Fermentful» zīmolu, uzņēmumam bija svarīgi, lai izstrādātais dizains būtu dzīvs, uzrunājošs un drosmīgs. Studijas «Field» vadošais dizainers Jānis Andersons atklāj, ka galvenais izaicinājums bija ar vizuālās identitātes palīdzību radīt priekšstatu par produktu, kuram nekas līdzīgs tirgū nav sastopams. «Kā galveno mērķi mēs izvirzījām informācijas nodošanu, domājot par patērētāju, kuram būtisks produkta sastāvs, tā uzturvērtība un funkcionālās īpašības,» atzīmē Jānis. Dizaina sekundārā funkcija ir pievērst uzmanību jaunajam uzņēmumam, veidot tā atpazīstamību ar atmiņā paliekošu vizuālo tēlu, kā arī izcelt produktu veikala plauktā.

 

Anda pauž gandarījumu, ka «Fermentful» iepakojuma dizains kļuvis par spēcīgu komunikācijas instrumentu, kas dzērienu palīdz virzīt ne vien vietējā, bet arī eksporta tirgū. Viņa norāda, ka iepakojums uzrunā pircējus gan veikalā, gan sociālajos tīklos, kur klienti labprāt dalās ar produkta fotogrāfijām: «Tās atspoguļo reālu vidi un situācijas, kurās «Fermentful» tiek lietos, un tas mums kalpo kā vērtīgs materiāls, no kā iegūstam informāciju par savu klientu un viņa paradumiem.»