Foto —Gatis Rozenfelds

Reklāmas aģentūra «Magic» sadarbībā ar studiju «Film Angels Productions» radījuši kampaņu «Spožāko filmu un seriālu parāde» jaunajai LMT viedtelevīzijai. Kampaņas centrā ir reklāmas klips, kurā pilsētu no naksnīga miera uzmodina pūtēju orķestra gājiens.

Ziņas Fold 8. februāris, 2024

Līdz šim LMT Viedtelevīzija funkcionēja kā slēgta platforma, kas bija pieejama tikai LMT klientiem. Nesenie pakalpojuma uzlabojumi ietvēra ne vien lietojamības un skatīšanās pieredzes papildinājumus, bet arī to, ka LMT Viedtelevīzija turpmāk pieejama ikvienam. Lai informētu plašu sabiedrību par LMT jaunumiem, kampaņas radošais direktors Edgars Kuzmins lēma, ka par platformas atvēršanu jāvēsta skaļi — tieši tāpēc par klipa «galveno varoni» izvēlēts pūtēju orķestris, kas iet parādē pa naksnīgajām Rīgas ielām.

«Filmējot naktī snaudošu pilsētu, pievērsām uzmanību personāžiem un lokācijām, kas reklāmās tiek reti eksponētas. Ieguvām brīnišķīgas un iepriekš neatklātas Rīgas faktūras,» stāsta videoklipa režisors Jānis Nords. Melnbaltā pilsēta kalpo arī kā metafora atmodināšanai, pilsētā ienākot krāsainajam LMT saturam. Videoklipa estētika un sižets iemieso LMT raksturīgos vizuālos kodus — monohromu attēlu un enerģisku darbību —, tādējādi stiprinot zīmola viengabalainību un atpazīstamību. Klips sasaucas arī ar LMT 5G interneta kampaņas klipu, kurā pa Rīgas ielām auļoja piecpadsmit zirgi.

 

Vērienīgā klipa tapšanā iesaistīti reklāmas un filmu profesionāļi no Latvijas, Somijas, Lietuvas, Igaunijas un Ukrainas. Producents Ivo Ceplevičs norāda, ka šis bijis viens no izaicinošākajiem Latvijas reklāmas projektiem viņa pieredzē: «Filmēšana pilsētvidē prasa milzum daudz saskaņošanu, atļauju, satiksmes ierobežojumu utt. Katra detaļa, kas iztrūkst vai kādu iemeslu dēļ nav izpildāma, var radīt veselu ķēdes reakciju. Līdz pat pēdējam brīdim izaicinājums bija laikapstākļi, jo 80% klipa darbības notiek ārā ar orķestri un instrumentiem, kuri nedrīkst samirkt.»

Klipu veidoja reklāmas aģentūra «Magic» sadarbībā ar studiju «Film Angels Productions». Radošie direktori — Klinta Verbele un Edgars Kuzmins, mākslinieks — Harijs Grundmanis, stratēģiskais direktors — Vairis Strazds, vecākais stratēģiskais plānotājs — Rihards Ginters, kampaņas tekstu autors — Reinis Piziks, projekta vadība —Elizabete Puntule un Ance Sūna–Jēkabsone, dizainers — Toms Vilītis, datorgrafiķi — Emīls Rupais un Didzis Bičevskis. Producents — Ivo Ceplevičs, režisors — Jānis Nords, operators — Jurģis Kmins. Klipā piedalījās Rīgas 6. vidusskolas orķestris, diriģents — Haralds Bārzdiņš.