Foto — Mārtiņš Cīrulis

Inteliģentās ielas modes zīmola «One Wolf» 2016/17. gada rudens–ziemas kolekcijā atrodami funkcionāli un savstarpēji viegli kombinējami unisex tērpi, kuru vienkāršos siluetus izceļ izteiksmīgas auduma tekstūras. Dominējošās krāsas ir melnā, bēšā un pilsētai raksturīgie dažādu nokrāsu pelēkie toņi.

Ziņas Fold 7. aprīlis, 2016

Kamēr modes mīļotāji skapī atbrīvo vietu vasaras drēbēm, dizaineri jau radījuši tērpus 2016/17. gada rudens–ziemas sezonai. Modes zīmola «One Wolf» jaunā apģērbu kolekcija, kurai šoreiz nav dots īpašs nosaukums, jau janvārī Vīriešu modes nedēļas laikā tika prezentēta «Void Showroom» Parīzē, bet pagājušajā nedēļā Rīgas modes nedēļas skatē to varēja vērot vietējā publika.

Jaunajā kolekcijā dizainere Agnese Narņicka turpina nodoties pārdomām par modernā pilsētnieka nepieradināto estētiku, eksperimentējot ar konstrukcijām un laužot priekšstatus par dzimumu lomām apģērba nēsāšanā. Šoreiz viņa radījusi stāstu par cilvēka dzīvi mūsdienu lielpilsētā, kur liela nozīme ir universālai pieejai apģērba izvēlē. Kolekcija ir «One Wolf» priekšlikums ērti valkājamam un ilgtspējīgam ikdienas komplektam, kuru iedvesmojuši uniformu un darba apģērbu pamatprincipi un to nebeidzamā aktualitāte.

Ideja par dažādo materiālu izmantojumu Agnesei nākusi no faktūrām, tekstūrām un toņu variācijām, kas novērojamas pilsētvidē notiekošo ēku celtniecības un ielu remontdarbu laikā. Gan kolekcijā izmantotajos materiālos, gan to apdarē vērojami pretstati — nepabeigtība un raupjums pret perfekti nostrādātām, tīrām detaļām, vienlaikus nezaudējot zīmolam raksturīgo askētismu, funkcionalitāti un asprātību.