«BalticBest». Publicitātes attēls

31. augustā festivālā «BalticBest 2018», kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra «DDB Latvija» atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Ziņas Fold 4. septembris, 2018

Radošuma festivāls «BalticBest» šogad norisinājās piekto reizi, ietverot konferenci un konkursu, kas veltīts Baltijas reklāmas un mārketinga nozarei. Tā laikā jau tradicionāli tiek sumināta Baltijas gada aģentūra. Līderi tiek noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju «Adwards», lietuviešu «Adrenalinas», igauņu «Kuldmuna» un jaunās Eiropas un Vidusāzijas «Golden Drum») un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos («Cannes Lions», «EPICA», «Clio» un citos).

Iepriekšējos gados laurus plūkušas Lietuvas aģentūras «MILK» un «Not Perfect». Līdz šim vērienīgākajā «BalticBest» festivālā, kas šogad norisinājās Tallinā, par Baltijas aģentūru reitinga līderi kļuva «DDB Latvija». No Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī «Deep White» (3. vieta), «Not Perfect | Y&R Riga» (5. vieta) un «New Black» (9. vieta). Papildu Baltijas reitinga noskaidrošanai Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca «DDB Latvija» rokās.

«Esam priecīgi par šo vēsturisko panākumu, jo Latvijas aģentūrai ieņemt līdera pozīciju Baltijas aģentūru reitingā izdevies pirmoreiz. Īpašs gandarījums par to, ka tas izdevies tieši «DDB» komandai. Tā kā arvien biežāk attīstām dažādus Baltijas un Eiropas mēroga projektus, pieaugusi mūsu atpazīstamība un ietekme plašākā reģionā. Jau sesto gadu veicam Baltijā vērienīgāko dzīvesstila un zīmolu pētījumu «DDB Brand Capital», kas apvienojumā ar radošo meistarību palīdz gūt lielāku atdevi no mārketinga investīcijām. Tāpēc likumsakarīga arī Baltijas līderpozīcija, kas ir visas talantīgās un profesionālās «DDB Latvija» komandas nopelns,» gandarījumu neslēpj aģentūras «DDB Latvija» izpilddirektors un partneris Andris Rubīns.

Jau rakstījām par vietējā Radošās izcilības festivāla «Adwards» rezultātiem, kas tika izziņoti paralēli «BalticBest» apbalvošanas ceremonijai. «Adwards» «DDB Latvija» nopelnīja sešus ordeņus. Aģentūras pārstāve Ance Jēkabsone informē, ka pēdējā gada laikā «DDB Latvija» saņēmusi gandrīz 40 balvas vietējos un starptautiskos konkursos. Viņu apbalvotākais darbs ir «LiveRiga» tūrisma kampaņa «Rīga rīdzinieka acīm», kas nesen papildināta ar devīto sēriju, kuras galvenā varone ir tenisiste Aļona Ostapenko.