Publicitātes attēls

Līdz 31. jūlijam jaunuzņēmumi, IT un radošo industriju pārstāvji aicināti pieteikties starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» nacionālajā atlasē.

Sižeti Fold 16. jūnijs, 2017

Konkurss «Creative Business Cup» Kopenhāgenā norisinās ik gadu un šogad pulcēs vairāk nekā 100 radošus un inovatīvus jaunos uzņēmējus no visas pasaules. «Creative Business Cup» ir globāla iniciatīva, kuras centrā ir uzņēmējdarbības un inovāciju stiprināšana. Dalība konkursā sniedz uzņēmējiem iespēju veidot starptautiskus kontaktus, piedalīties semināros un diskusijās, prezentēt savu ideju ārvalstu investoriem un potenciālajiem sadarbības partneriem, pilnveidot zināšanas un prasmes par radošo industriju biznesa attīstību, kā arī iegūt vērtīgas balvas.

Konkursā aicināti piedalīties jaunuzņēmumi un radošās industrijas pārstāvošie jaunie uzņēmēji. Starptautiska žūrija izvēlēsies uzvarētājus, vadoties pēc diviem kritērijiem. Pirmkārt, biznesa idejai jābūt balstītai radošās kompetencēs, un risinājumam ir jābūt inovatīvam. Otrkārt, žūrija vērtēs idejas tirgus potenciālu un to, cik liels ir biznesa idejas iespējamais tirgus. 20 labākie pretendenti tiks aicināti prezentēt savas idejas klātienē Latvijas nacionālajā atlasē, savukārt atlases kārtas uzvarētājs piedalīsies konkursa finālā, kas norisināsies 16. novembrī Dānijā, Kopenhāgenā. Uzņēmējiem būs iespēja prezentēt savu ideju un produktu plašai auditorijai, saņemt pieredzējušu mentoru atbalstu un ieteikumus, kā arī sacensties par galveno naudas balvu.

««Creative Business Cup» ir labākais konkurss, kurā esam piedalījušies, un noteikti ieteiktu to darīt arī citiem,» uzsver Ieva Pastare, zīmola «Drawies» radītāja un bijusī konkursa dalībniece. Viņa atzīst, ka dalība pasākumā bija vērtīga pieredze, kas ļāva demonstrēt ideju plašai auditorijai, uzlabot prezentācijas prasmes un tikties ar investoriem. Savukārt «Vividly» pārstāve Alina Dolmate atzīmē, ka konkurss ir sniedzis iespēju attīstīt zīmolu un iegūt apstiprinājumu idejai. «Ir svarīgi runāt par savu vīziju, satikt līdzīgi domājošos un iegūt atgriezenisko saiti. Tas ļauj saņemt vērtīgus padomus un ieskatu, kā attīstīt gan produktu, gan tā pasniegšanu auditorijai,» savu pieredzi komentē Alina. Uzņēmums «Vividly» uzvarēja nacionālajā atlasē un pārstāvēja Latviju 2016. gada konkursā.

«Creative Business Cup» Nacionālās atlases organizatori Latvijā ir Jauno uzņēmēju centrs un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Radošo industriju inkubators ERAF projekta «Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju inkubators» ietvaros.

Vairāk par pasākumu var uzzināt «Creative Business Cup» mājaslapā, savukārt pieteikties dalībai konkursa nacionālajā atlasē ir iespējams līdz 31. jūlijam, aizpildot anketu.