Uzņēmuma «Ošukalns» 25 gadu jubilejas pasākums. Publicitātes foto

16. februārī radošā apvienība «Skudras metropole» producentes Gundegas Skudriņas vadībā saņēma trīs godalgas starptautiskā festivālā «Best Experience Marketing Awards» (BEMA), kas norisinājās Maskavā.

Sižeti Fold 20. februāris, 2019

«Skudras metropoles» komanda festivālā BEMA ieguva divas sudraba un vienu bronzas godalgu par 2017.­–2018. gadā īstenotajiem pasākumiem. 2. vietu kategorij­ā «Labākais klientu pasākums» Latvijas komanda ieguva par projektu «Uzņēmuma «Ošukalns» 25 gadu jubilejas pasākums». Otra 2. vieta kategorijā «Labākā ambientā zīmola aktivizācija» un 3. vieta kategorijā «Labākā sponsora integrācija» saņemta par pop–up projektu «Kafejnīca ar noteikumiem» — par kafijas zīmola «Paulig» integrāciju projekta aktivitātēs.

«Vēlos teikt paldies manai lieliskajai komandai, ar ko kopā strādāju — nevis naudā vai slavā ir laime, bet gan mīlestībā vienam pret otru, savu darbu un zemi. Latvija var! Mēs lepojamies, ka varam dzīvot un strādāt Latvijā, ka varam nest Latvijas vārdu pasaulē,» uzsver Gundega Skudriņa, «Skudras metropoles» vadītāja. Radošās apvienības kodolu veido producente Gundega Skudriņa, projektu vadītāja Nora Ūpe un dizainers Mārcis Ziemiņš.

BEMA festivāls norisinājās Maskavā no 14. līdz 16. februārim, tajā piedalījās vairāk nekā 300 darbu, ko vērtēja žūrija 70 cilvēku sastāvā. Balvas tika pasniegtas 30 dažādās kategorijās. Šis festivāls paredzēts integrētās komunikācijas jomas profesionāļiem, piemēram, pasākumu organizatoriem, digitālā mārketinga, sabiedrisko attiecību, komunikācijas un sponsorēšanas aktivitāšu īstenotājiem. Festivāls tiek rīkots ne tikai, lai prezentētu aizvadītajā gadā īstenotas kampaņas un pasākumus, apbalvotu labākās, bet arī, lai veicinātu savstarpēju tīklošanos, veidojot kontaktus nākotnes sadarbībai.

«Skudras metropole» organizē gan korporatīvus pasākumus, gan gastronomiskas performances. Pēdējo divu gadu  Latvijas iedzīvotājiem bijusi iespēja izbaudīt performanču ciklu «Gadalaiki» un projektu «Kafejnīcas ar noteikumiem». 2014. gadā «Skudras metropole» veidoja pop–up kafejnīcu Cēsīs, kura trīs nedēļu laikā transformējās trīs dažādos mākslas stilos. Jau rakstījām, ka 2017. gadā konkursā «BEA World» ieguva sudraba godalgu par gastronomisko performanci «Latvian Senses» un saņēmusi vairākus apbalvojumus citos Latvijas, Baltijas, Eiropas un pasaules konkursos.