Publicitātes attēls

Pagājušajā gadā sarunu festivāls «Lampa» papildināja savu identitāti ar skaņu zīmolvedības stratēģiju un savā komunikācijā integrēja audio logo. Skaņas identitāte tapusi «Dirty Deal Audio» studijā skaņu zīmolvedības stratēģa Jāņa Vērzemnieka vadībā, sadarbībā ar skaņu dizaineru Niklāvu Sekaču.

Ziņas Fold 21. jūlijs, 2021

Lai gan festivāla «Lampa» uzmanības centrā ir sarunas, tātad — skaņa, pasākumam nebija skaidru audio identitātes vadlīniju, kas noteiktu, kā jāizklausās paneļdiskusiju pārtraukumu mūzikai, kādu balss aktieri izvēlēties reklāmām vai kādu skaņu pievienot grafiskajam logotipam. Īpaši aktuāli šie jautājumi kļuva digitāla formāta pasākuma norisei, tāpēc «Lampa» organizatori uzrunāja audio zīmolvedi Jāni Vērzemnieku, kurš darbam ar festivāla skaņas identitāti sapulcināja komandu studijā «Dirty Deal Audio».

 

Skaņu identitāte radīta, lai skaidrāk pozicionētu festivāla tēlu un skaidrotu festivāla nozīmi. «Lampa» komunikācijas vadītāja Irina Kuzņecova uzsver, ka vēlas, lai festivāls spētu uzrunāt savus apmeklētājus dažādos saskarsmes punktos: «Pēc veiksmīgiem sarunu festivāla sešiem gadiem un atpazīstama zīmola izveides sapratām, ka mums jāiet vēl viens solis uz priekšu un jāattīsta festivāla audio identitāte, kas ilgtermiņā veidotu vēl īpašāku saikni starp zīmolu un tā auditoriju.»

 

Audio identitātes pamats ir reālas sarunas no festivāla «Lampa». Tās papildina skaņu dizains, kas balsu mutulī ienes skaidrību, komunicējot zīmola vēstījumu: no sarunu kaislībām uz skaidrām atziņām. Tapusī identitāte ir modulāra skaņas dizaina sistēma ar skaidrām stila vadlīnijām. Tās elementi tiek iedzīvināti dažādos saskarsmes punktos: audio logo un tā variāciju skalas, uzbūves partitūra nākotnes skaņdarbiem, zīmolam piemērotas mūzikas, mākslinieku un balss aktieru vadlīnijas, binaurālā skaņa (trīsdimensiju skaņa no diviem avotiem) festivāla klātienes instalācijām, oficiālie «Spotify» atskaņošanas saraksti, kā arī dažādi signāli, kas apmeklētājiem palīdz orientēties pasākuma norisē.

 

«Lampa» skaņu identitāte. Audio — «Dirty Deal Audio»

«Lampa» 5 sekunžu skaņu logotips. Audio — «Dirty Deal Audio»

«Lampa» audio zīmolvedības projekts šī gada radošās izcilības festivālā «ADwards» iekļuva finālā divās kategorijās: «Zīmola stāsts / Zīmola atsvaidzināšana» un «TV & Radio / Sound Craft». Projekts saņēma specbalvu «Klienta komentārs», kuras ieguvēju noteica dažādu Latvijas uzņēmumu pārstāvji.

 

Ar sarunu festivāla skaņu identātes stila vadlīnijām un audio failiem iespējams iepazīties «Lampa» digitālajā zīmola grāmatā.