Attēls — «Corebook»

Digitālā zīmolu vadlīniju platforma «Corebook» meklē tālredzīgu jaunuzņēmuma dizaina partneri, kurš palīdzētu ieviest vienotu dizaina sistēmu un nodrošinātu izcilu lietotājpieredzi.

Ziņas Fold 21. februāris, 2022

Darba pienākumi:

  • uzlabot UI/UX dizainu,
  • izstrādāt un ieviest «Corebook» zīmola vadlīnijas,
  • izstrādāt un ieviest dizaina sistēmu,
  • piedalīties programmatūras nākotnes funkciju izstrādē,
  • nodrošināt vienotu sociālo mediju estētiku un saturu,
  • sadarboties ar starptaustiskiem partneriem, veidojot zīmolu vadlīniju veidnes, ko lietos simtiem zīmolu komandu pasaulē,
  • izstrādāt savu vīziju par produktu un prezentēt to komandai.

Prasības kandidātiem:

  • pilnas slodzes pieejamība,
  • motivācija strādāt attālināti (priekšroka tiks dota Centrāleiropas laika zonai),
  • pieredze un interese par zīmolu veidošanu, interaktīvu dizainu un digitālu produktu attīstīšanu,
  • pieredze jaunuzņēmumā vai «freelance» darbā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Piedāvājums:

  • neto alga — 24 000 eiro gadā,
  • darbinieku akciju opcija (ESOP).

Pieteikšanās:

Pieteikumu ar CV un portfolio līdz 7. martam sūtīt uz e-pasta adresi hello@corebook.io.

 

Vairāk informācijas par vakanci — šeit.

 

«Corebook» ir digitāla zīmolu vadlīniju platforma, kas dibināta 2020. gadā, Rīgā. Šobrīd platformu lieto jau 30 pasaules valstīs, un to izmanto tādas ietekmīgas zīmolu studijas kā «Mackey Saturday», «M&C Saatchi Group», «McCann Milton Keynes», kā arī vienradžu statusa uzņēmumu zīmoli «Miro», «GoPuff» un «Soundboks». Šogad «Corebook» līdzdibinātāji paplašina savu pamatkomandu, aicinot tai pievienoties profesionāļus, kuri potenciāli būtu gatavi kļūt arī par uzņēmuma partneriem.