Publicitātes attēls

15. decembrī Barselonā notika radošās izcilības festivāla «ADCE Awards» balvu pasniegšana. Konkursā, kurā tiek vērtēti divdesmit Eiropas valstu labākie darbi reklāmā un dizainā, zelta, sudraba un bronzas apbalvojumus saņēma septiņi darbi no Latvijas. «ADCE Awards» rīko Eiropas Radošo direktoru klubs (ADCE), un tajā piedalās darbi, kas ieguvuši apbalvojumus nacionālajos radošajos festivālos.

Ziņas Fold 19. decembris, 2022

Latvijas augstākais sasniegums šāgada «ADCE Awards» konkursā ir zelta godalga «Best Young Creative» kategorijā «Grafiskais dizains/produktu dizains», kas piešķirta «Emori» emociju regulācijas lietotnei, par kuru rakstījām jau iepriekš. «Emori» tapis, sadarbojoties studentiem no Latvijas Mākslas akadēmijas (Dārta Galiņa, Sandra Sugako, Džūlija Ekuse, Ričards Znutiņš–Znutāns), Rīgas Stradiņa universitātes (Maruta Linuža un Inga Iejava) un Ventspils Augstskolas (Jānis Vīksne).

 

Sudraba apbalvojumu kategorijā «Design/Packaging» ieguva aģentūras «McCann Riga» un «Overpriced» ar darbu «Saule ir atpakaļ», kas tapis zīmolam «Dzintars». Sudrabu kategorijā «Design/Spatial Design» ieguva Latvijas Nacionālā bibliotēka ar izstādi «B kā baroks».

 

Divus bronzas apbalvojumus kategorijās «Film & Audio/Craft — music and sound» un «Integrated & Innovation/Integrated campaigns for commercial brands» ieguva aģentūra «Not Perfect Riga» ar kampaņu «Vecie labie laiki» klientam «Zelta Zivtiņa».

 

Bronzas apbalvojumu kategorijā «Design/Editorial design» ieguva aģentūra «Kid Design» ar izdevumu «Latvijas Mākslas akadēmijas dizainam 60», kas tapis Latvijas Mākslas akadēmijai (vairāk par grāmatu — šeit).

 

Bronzas apbalvojumu kategorijā «Integrated & Innovation/Integrated and Innovation for non–profit/public service/NGO» ieguva Dārta Apsīte un Renāte Lagzdiņa, kuru vadībā tapa kampaņa «Cel Latviju ar darbu, dziesmu, valodu» Rīgas domei (vairāk par kampaņu — šeit).

 

«ADCE Awards» konkursa Grand Prix saņēma Vācijas veikalu ķēdes «Penny» kampaņa «Wish», ko veidojusi aģentūra «Serviceplan». Kampaņa četru minūšu garā video runā par jaunības pieredzēm, ko jauniešiem atņēmusi Covid–19 pandēmija.

 

«ADCE Awards» konkursam kvalificējas tikai tie darbi, kas ieguvuši apbalvojumus nacionālajos radošajos festivālos. No Latvijas konkursā piedalījās drabi, kuri ieguva pirmās un otrās pakāpes ordeņus radošās izcilības festivālā «ADwards», ko organizē biedrība «Latvian Art Directors Club». Gan «Art Directors Club of Europe» (ADCE), gan «Latvian Art Directors Club» (LADC) ir organizācijas, kas apvieno, izglīto, iedvesmo radošās kopienas, organizē radošās izcilības konkursus, lekcijas un apmācības.