Publicitātes attēls

Līdz 15. aprīlim iespējams iesniegt darbus starptautiskā reklāmas festivāla «Golden Hammer» konkursam, kas Latvijā norisinās jau kopš 1999. gada. Ikgadējā konference un labāko reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību speciālistu apbalvošanas ceremonija norisināsies 3. jūnijā Jūrmalā.

Ziņas Fold 19. februāris, 2016

Jau 17. reizi starptautiskais reklāmas festivāls un konkurss «Golden Hammer» tiecas izcelt vadošās tendences, alternatīvus, vērtīgus un aizraujošus darbus no visas pasaules, un konferencē piedāvāt nozīmīgu ārvalstu reklāmas un komunikācijas ekspertu viedokli un pieredzi.

Darbu iesniegšana

Konkursam darbus aicināti pieteikt reklāmas, producēšanas, mediju, sabiedrisko attiecību un dizaina nozarē strādājoši autori 13 kategorijās: «Film», «Print», «Outdoor», «Radio», «Interactive», «Design», «Media», «Direct», «Promo & Activation», «Campaigns», «PR», «Craft» un «Social». Darbi jāiesniedz angļu valodā un uz tiem nedrīkst būt norādīts autora vārds vai uzņēmuma identitāti vēstoši simboli (izņemot gadījumus, kad darbs ir pašreklāma). Tāpat piemērizpētes (case study) video nedrīkst būt garāks par 3 minūtēm, kuru laikā jānodod ziņa par to, kāds bijis darba galvenais izaicinājums, kā tas ticis pārvarēts un kāds ir rezultāts.

Žūrija

Konkursa pieteikumus vērtēs 28 starptautiski atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi, no kuriem vairāki nupat izziņoti publiski. Viņu vidū jāmin pieredzes bagātais radošais direktors un mentors Mets Raiens (Matt Ryan, Lielbritānija), kurš saņēmis ne vienu vien nozares apbalvojumu, tostarp Kannās, «Havas Worldwide» Šveices aģentūras radošais direktors Folkers Vreidžs (Folker Wrage), aģentūras «TBWA\Worldwide» «Digital Arts Network» attīstības vadītājs Ulrihs Prošels (Ulrich Proeschel, Vācija), mediju aģentūras «PHD» Tuvo Austrumu un Āfrikas reģionu biznesa vadītāja Hilarija Džefreja (Hilary Jeffrey, Lielbritānija), Skandināvijas stratēģijas un dizaina aģentūras «Bold» radošais direktors un partneris Mahi Ramadani (Muggie Ramadani, Dānija), kā arī Lietuvas aģentūras «Milk» radošais direktors Rimants Stanevičs (Rimantas Stanevičius), «Landor Moscow» dizaina direktors Nikolass Ceiss (Nicolas Zeuss, Krievija), «358 Helsinki» dibinātājs un radošais direktors Antero Jokinens (Antero Jokinen, Somija) un pašmāju nopelniem bagātais neatkarīgais radošais direktors Voldemārs Dūdums.

 

Plašāku informāciju par darbu iesniegšanas kārtību, nosacījumiem un dalības maksu iespējams atrast «Golden Hammer» mājaslapā.