Publicitātes attēls

Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācija, atzīmējot sava domēna gamedev.lv 11 gadu jubileju, aicina interesentus apmeklēt bezmaksas konferenci 7. aprīlī, kurā uzstāsies nozares pārstāvji no Polijas, Somijas, Lielbritānijas, Zviedrijas un Latvijas. Profesionāļi dalīsies dažādos pieredzes stāstos, kuru fokusā būs gan spēļu izstrāde, gan to publicēšana un popularizēšana.

Sižeti Fold 4. aprīlis, 2018

Starptautiskajā spēļu izstrādātāju konferencē uzstāsies viesi no dažādām Eiropas valstīm. Agņeška Šostaka no Polijas stāstīs par to, kā savā labā izmantot sabiedriskās attiecības. Agņeška vairākus gadus strādājusi «CD Projekt Red» studijā pie tādiem projektiem kā «The Witcher» un «Cyberpunk 2077», bet nu izveidojusi savu sabiedrisko attiecību uzņēmumu «PR Outreach», kas palīdz neatkarīgajiem spēļu izstrādātājiem.

Džeiks Birkets (Lielbritānija) 2005. gadā izveidojis savu spēļizstrādes uzņēmumu «Grey Alien Games». 13 gadu laikā viņš strādājis pie 11 spēlēm, tostarp RPG kāršu spēlēm «Shadowhand», «Regency Solitare» un «Spooky Bonus». Džeikam ir pieredze gan spēļu dizainēšanā, gan ieviešanā, testēšanā un lokalizācijā. Konferencē viņš uzstāsies ar prezentāciju «Tu pavadi pārāk daudz laika, izstrādājot savu spēli».

«11 bit studios» sadarbības menedžeris Pāvels Miečovskis (Polija) stāstīs par spēles mārketinga stratēģiju un sadarbību ar izdevējiem. Viņš bijis rakstnieks un sabiedrisko attiecību speciālists visiem «11 bit studios» projektiem, kā arī strādājis par sabiedrisko attiecību speciālistu «Metropolis Software» un «CD Projekt». Savu karjeru spēļu izstrādes nozarē Pāvels uzsācis 1990. gadu vidū, strādājot pie animācijām spēlei «The Prince and The Coward».

Ari Pulkinens (Somijas) ir godalgots komponists un skaņu dizainers ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi. Viņš ir ieguvis apbalvojumus, strādājot pie tādām spēlēm kā «Angry Birds», «Nex Machina», «Resogun», «Alienation», «Super Stardust HD» un «Trine». Ari prezentācija būs «Izstrādā savas spēles zīmolu (ar mūziku)».

Konferencē uzstāsies arī Brjans Sigurgeirsons (Zviedrija), kurš izveidojis savu spēļu studiju «Image & Form», kas nodarbina vairāk nekā 20 profesionāļu. Brjans strādājis pie tādām spēlēm kā «SteamWorld Dig», «SteamWorld Heist» un «SteamWorld Dig 2». Viņam ir pieredze spēļu publicēšanā dažādās platformās, tāpēc arī uzstāšanās tēma būs «Kā pašam sevi publicēt modernajā pasaulē».

Latviju runātāju sastāvā pārstāvēs studijas «Soaphog» dibinātājs un Latvijas gada spēles 2017., «Rezrog», izstrādātājs Imants Zarembo. Imants video spēļu nozarē darbojas četrus gadus un dalīsies «Soaphog» pieredzē spēles publicēšanā «Steam».

 

Konferenci rīko Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācija ar «Game Insight» atbalstu. Tā notiks angļu valodā, ieeja — bezmaksas. Konference notiks 7. aprīlī, plkst. 13.00 (reģistrēšanās no plkst. 12.00) viesnīcā «Avalon Hotel & Conferences», 13. janvāra ielā 19, Rīgā.