Attēls — «Associates, Partners et Sons»

Jau kopš vasaras vidus par gaidāmo Rīgas Starptautisko filmu festivālu (Riga IFF) galvaspilsētas ielās un pulcēšanās vietās vēstīja daudzveidīgi vizuālie materiāli, bet septembra sākumā tā pilnā krāšņumā atplauka baneros, animācijās un pat telpiskos objektos. Šogad Riga IFF vizuālā identitāte tapusi grafikas dizaina studijā «Associates, Partners et Sons».

Sižeti Evelīna Ozola 15. septembris, 2017

Studijas «Associates, Partners et Sons» dizaineri Edgars Zvirgzdiņš un Daniela Treija izvēlējušies Riga IFF vizuālo valodu veidot, balstoties uz jau esošo, dizainera Zigmunda Lapsas radīto logotipu.

«Mūsu mērķis bija attēlot festivālu kā nozīmīgu un ļoti daudzveidīgu pasākumu, kas apvieno vairākas atšķirīgas apakškategorijas. Sadalot festivāla esošo logotipu atsevišķās ģeometriskās figūrās un līnijās, izmantojām tās kā pamatelementus, lai veidotu moduļus un musturus, kas atklāj festivāla un tā deviņu dažādo filmu programmu stāstus. Šī pieeja radīja perfektus apstākļus, lai festivāla vizuālā identitāte pārtaptu krāsainā un rotaļīgā vizuālā valodā, kas ļauj izmēģināt desmitiem dažādu grafisku kompozīciju,» stāsta Daniela Treija.

Dizaina autoriem izdevies radīt virkni neatkārtojamu kombināciju, kas festivāla neskaitāmajos drukas, digitālajos un telpiskajos materiālos saglabā stilistisku vienotību, tomēr, tuvāk uzlūkotas, katra atklāj savu unikalitāti — abstraktās ģeometriskās formas sakārtotas tā, lai uzburtu ikvienai festivāla programmai atbilstošas asociācijas. Izvēlētā krāsu palete ir ziemeļnieciska, kas atbilst filmu ģeogrāfijai — festivāla uzmanība galvenokārt vērsta uz Skandināvijas, Austrumeiropas un Baltijas režisoru darbiem. Nevar nepamanīt, ka šogad Riga IFF ieguvis skaļāku, bet draudzīgāku tēlu un izkāpis arī ārpus attēla divām dimensijām, sveicinot kino apmeklētājus ar nelieliem pilsētvides objektiem.

Rīgas Starptautisko filmu festivālu iespējams apmeklēt vēl šajā nedēļas nogalē, līdz 17. septembrim.