Publicitātes foto

Vilnas čību ražotājs «Woolig» apvieno izsenis pazīstama materiāla izmantošanu ar mūsdienīgu dizainu un netradicionālām pārdošanas metodēm. Lai gan doma par siltām čībām biežāk iešaujas prātā ziemā, vilna, no kā tās izgatavotas, spēj nodrošināt veselīgu termoregulāciju arī vasarā.

Sižeti Veronika Viļuma 27. decembris, 2019

«Woolig» dizainā dominē minimālisms un tīras formas — čības veidotas vienā gabalā, bez šuvēm, zoles līmējuma vietām vai dekoriem. Uzņēmuma vadītājs Renārs Špāks stāsta, ka šo čību atšķirības zīme ir košās un dzīvespriecīgās krāsas, kas izvēlētas apzināti. Spilgti zaļās, koši oranžās, izteiksmīgi sarkanās, zilās un arī grafīta pelēkās iešļūcenes sievietēm un vīriešiem ir «pretstats tam, kādus ierasts redzēt tradicionālos vilnas izstrādājumus».

 

«Woolig» čības rokām filcējuši pašmāju amatnieki, izmantojot Jaunzēlandes aitu vilnu. Šim materiālam raksturīgas termoregulējošas īpašības — ziemā kājas ir siltas, bet vasarā nesvīst, tāpat dabīgā vilna nelaiž cauri mitrumu un atgrūž netīrumus.

 

Uzņēmums «Woolig» pastāv kopš 2016. gada un sākotnēji bija pazīstams ar nosaukumu «Feltmore». Pērn sadarbībā ar zīmolu dizaina studiju «Asketic» tika veikta uzņēmuma pārzīmološana, mainot gan vārdu, gan vizuālo identitāti. «Jaunais nosaukums precīzāk komunicē veidu, kādā vēlamies runāt par vienu no pasaules senākajiem un labākajiem materiāliem — koši, dzīvespriecīgi, mūsdienīgi,» komentē Renārs.

Savienot klasiku ar modernu pieeju tirdzniecībā un komunikācijā «Woolig» cenšas arī, izmantojot neparastu produktu izplatīšanas veidu. Ceļotāji jau būs ievērojuši krāsainos čību pārdošanas automātus Rīgas lidostā, un Renārs teic, ka nākotnē šādus veikalus–robotus plānots ieviest arī citu valstu lidostās.

 

Šobrīd «Woolig» čībās staigā cilvēki vairāk nekā 45 valstīs, no kurām galvenie eksporta tirgi ir Vācija, ASV, Lielbritānija un Kanāda. Tās iespējams iegādāties arī zīmola internetveikalā un klātienē apskatīt dizaina veikalā «Miesai» Rīgā.