Foto — Jānis Andersons

«Duna» ir maza, neatkarīga alus darītava Kuldīgā. Tās dibinātāju iecere ir radīt produktu, kurā senas zināšanas alus brūvēšanā apvienotas ar mūsdienīgām garšām. Darītavas zīmols, ko veidojusi dizaina studija «Field», turpina šo ideju, piedāvājot jaunu skatījumu uz alus tradīcijām.

Ziņas Paula Gāgane 22. aprīlis, 2021

Veidojot «Duna» vizuālo identitāti, «Field» vēlējās atkāpties no alus zīmoliem raksturīgajiem stereotipiem un piedāvāt svaigu vizuālo valodu, kas atklāj amatalus mūsdienīgās garšas un uzrunā jaunas auditorijas. «Gribējām veidot dizainu un komunikāciju, kas savā izpausmē ir dzīva un mainīga, nevis perfekta un sterila dizaina sistēma,» stāsta identitātes veidotāji.

 

Nozīmīga vizuālās identitātes daļa ir Kuldīga un tai raksturīgie elementi, kas «Duna» zīmolā visspilgtāk ienāk caur «Field» dibinātāja, grafikas dizainera Jāņa Andersona fotogrāfijām. Tie ir personīgi novērojumi, kuros izcelta Kuldīgas pilsētvides detaļu un formu bagātība: senā arhitektūra, šķībie koka šķūnīši, pilsētas iedzīvotāju un viesu mijiedarbība, kā arī apņēmība saglabāt un attīstīt vēsturisko. Pilsētas fotogrāfijas «Duna» identitātē mijas ar attēliem, kas atgādina mājas ballītes momentuzņēmumus, veidojot dinamisku un jauneklīgu tēlu.

 

Atturīgu krāsu un zelta salikums, kā arī nepretencioza burtveidola izvēle vēsta par mūsdienīgu produktu, kas var būt klātesošs dažādos dzīves notikumos. «Duna» alus var tikt baudīts gan rokkoncertā, gan vakariņās restorānā — noteicošais ir labi pavadīts laiks. «Dun tur, kur īstās idejas saved kopā īstos cilvēkus,» vēsta zīmols.