Publicitātes attēls

Vadošais globālā tīmekļa datu vizualizācijas rīks «Infogram» nācis klajā ar jaunu platformas versiju, kas ļauj lietotājam vizualizēt datus ērtāk, ātrāk un ievērojami dažādot vizualizēšanas veidus.

Ziņas Jeļena Solovjova 26. oktobris, 2017

«Infogram» ir digitāls rīks interaktīvu datu vizualizāciju veidošanai, kas kopš 2012. gada  tiek izstrādāts Latvijā un šogad apvienojās ar vizuālo prezentāciju platformu «Prezi». Tā piedāvātie inovatīvie datu vizualizācijas risinājumi, rīka funkcionalitāte un dizains ir ļāvis strauji iegūt popularitāti, piesaistot vairāk nekā 3 miljonus lietotāju, kuru radītās infografikas ir apskatītas vairāk nekā 1,5 miljards reižu.

Jaunā «Infogram» datu vizualizācijas platformas versija ir radīta ar mērķi uzlabot lietotāju pieredzi, ļaujot viegli un ērti radīt interaktīvas infografikas, atskaites, informācijas paneļus un citas vizuālās struktūras. Jaunā platforma piedāvā lielāku radošo brīvību un vairāk datu vizualizācijas veidus, kas palīdzēs sarežģītas idejas skaidrot precīzāk un efektīvāk.

Starp svarīgākajām jaunās «Infogram» platformas funkcijām ir intuitīvs «drag and drop» redaktors, ar kura palīdzību lietotājs var pievienot, kārtot un mainīt vizuālos elementus. Platforma piedāvā iespēju kopēt un ielīmēt elementus, kā arī augšupielādēt Google izklājlapas, lejupielādēt dokumentus no dažādiem datu uzglabāšanas mākoņiem vai izmantot «Infogram» API sniegtās priekšrocības. Jaunajā platformas versijā lietotājam tiek piedāvāti arī vairāk nekā 40 īpaši veidoti informācijas izkārtošanas šabloni, kas atvieglo satura veidošanu un personalizētu projektu izstrādi. Lietotājs var izvēlēties savu krāsu paleti, pielāgot burtveidolu, dublēt projektus, augšupielādēt logotipu un pievienot multividi atbilstoši sava zīmola vadlīnijām. Tagad «Infogram» piedāvā arī datu vizualizācijas veidnes informācijas izvietošanai lielākajās sociālo mediju platformās — Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest.

«Mūsu mērķis bija paplašināt «Infogram» funkcijas atbilstoši tam, kādā veidā cilvēki ikdienā lieto datu vizualizācijas,» norāda «Infogram» vadošais dizaineris Jānis Godiņš. «Mēs veicām lietotāju izpēti un mēģinājām aptvert lietotāja pieredzes ceļu arī ārpus mūsu produkta, un tas ļāva secināt, ka «Infogram» tiek bieži izmantots atskaišu, informācijas paneļu, prezentāciju, kā arī sociālo tīklu publikāciju sagatavošanai. Ja līdz šim «Infogram» koncentrējās uz mediju vajadzībām un piedāvāja infografikas publicēšanai mājaslapās un portālos, tad šobrīd lietotājs var ērti strādāt ar datiem vairākos veidos,» tā Godiņš.